• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال کره‌جنوبی: تیم من به دنبال شکست ایران و صدرنشینی گروه است

سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال کره‌جنوبی: تیم من به دنبال شکست ایران و صدرنشینی گروه است

پیام جوان: به گزارش “ورزش سه”، پائولو بنتو، سرمربی تیم ملی کره جنوبی پس از صعود به جام جهانی، از هواداران تیم ملی این کشور تشکر کرد. با وجود قطعی شدن دهمین راهیابی متوالی کره به جام جهانی، اما این سرمربی پرتغالی تاکید کرد که برای هدف جدیدش یعنی کسب مقام اول در این گروه تا پایان راه تلاش خواهد کرد.

در کنفرانس مطبوعاتی بعد از بازی، بنتو سرمربی تیم ملی کره گفت: “در نیمه اول موقعیت‌های زیادی وجود نداشت و حیف شد که با اشتباه خود به حریف فرصت گلزنی دادیم. ما کنترل بازی را به‌طور کامل در اختیار نداشتیم و بهترین بازی ما در این دوره از رقابت‌ها نبود، اما یک برد ارزشمند را به‌دست آوردیم.

پس از پایان بازی، هواداران کره‌ای که با حضور در استادیوم راشد دبی ورزشگاه اختصاصی شباب الاهلی از این دیدار دیدن کرده بودند، با حمایت از سرمربی تیم‌شان نام بنتو را سر دادند و رزمندگان تاگئوک (لقب تیم ملی ‌کره جنوبی) را که صعودشان به جام جهانی قطعی شده بود، تشویق کردند.

بنتو در واکنش به این تشویق‌ها گفت: احساس خوبی داشتم اما این روند هنوز به پایان نرسیده است، هنوز احساس می‌کنم چیزی تمام نشده است. من می‌خواهم شادی را با همه کسانی که در دورهای مقدماتی با ما بودند تقسیم کنم. به خصوص بازیکنانی که برای مدت طولانی با من کار کردند. من هم‌چنین می‌خواهم از کادر مربیگری تشکر کنم.

وی گفت: من از هواداران هم ممنونم. نه تنها از کره‌ای‌هایی که از این دیدار دیدن کردند، بلکه از مردم کره هم تشکر می‌کنم. بهترین پاداش برای هواداران این است که ما خوب بازی کنیم.

  اعلام رده بندی جدید تیم‌های ملی فوتبال جهان از سوی فیفا

سرمربی کره با بیان اینکه به دنبال صدرنشینی گروه است، گفت: مهم‌ترین چیز در حال حاضر این است که به عملکرد خوب خود ادامه دهیم و سعی کنیم روند و روش بازی خود را توسعه دهیم. دو بازی دیگر برای پایان این مرحله مقدماتی داریم. ما این فرصت را داریم که ۶ امتیاز دیگر را به‌دست آوریم و به مقام اول گروه برسیم. فکر می‌کنم این هدفی است که تلاش برای رسیدن به آن برای ما خوب است.

او صحبت‌هایش را این‌گونه ادامه داد: اگرچه صعود به جام جهانی قطعی شده است، اما می‌توان توانایی‌های ذهنی بازیکنان را در ادامه برنامه آزمایش کرد. او قول داد که بهترین کار خود را انجام دهد.”

بنتو در پایان گفت: امیدواریم در بازی با ایران بتوانیم هواداران و حمایت‌شان را در ورزشگاه داشته باشیم. من فکر می‌کنم بهترین راه برای تشکر از آنها این است که عملکرد خوبی داشته باشیم و نتیجه خوبی کسب کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان