• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • کومان: به سوال جدایی از بارسا پاسخ نمی دهم

کومان: به سوال جدایی از بارسا پاسخ نمی دهم

بارسلونا امروز با نتیجه ۱-۲ مغلوب سلتاویگو شد تا روی کاغذ حتی هیچ شانسی برای کسب عنوان قهرمانی لالیگا نیز نداشته باشد. رونالد کومان در پایان این دیدار مدعی شد بدشانسی های گذشته برای بارسلونا تکرار شده و البته ابراز امیدواری کرد لیونل مسی قرارداد خود با این باشگاه را تمدید بکند.

رونالد کومان گفت: “اگر بخواهم در مورد نیمه اول صحبت کنم باید بگویم که این نیمه بازتابی از اتفاقاتی بود که در بیش از یک مسابقه در این فصل برای ما رخ داده است. ما خوب بازی کرده و فرصت های زیادی خلق می کنیم، اما حریف با تک موقعیت خود به گل می رسد و نیمه اول ۱-۱ تمام می شود که این بار روحی فراوانی برای ما دارد. در نیمه دوم خوب بازی نکردیم و در نهایت ۱-۲ مغلوب شدیم، اما این اتفاق همیشه در مواقع بدشانسی برای ما رخ می دهد.

احتمال جدایی از بارسلونا؟ من به این سوال پاسخ نخواهم داد. من دیروز صحبت هایم در مورد این اخبار را به شما گفتم و تکرار آن ضروری نیست.

احتمال رفتن لیونل مسی از بارسلونا؟ امیدوارم این اتفاق رخ ندهد، به این دلیل که مسی هنوز بهترین بازیکن جهان بوده و امروز نشان داد که بازی کردن بدون او غیرممکن است. مسی تا اینجای ۳۰ گل به ثمر رسانده و امتیازات زیادی را برای این تیم به ارمغان آورده است.

این سوالی معطوف به مسی و من است. ما امیدواریم که مسی به همکاری خود با بارسلونا ادامه دهد، زیرا اگر ما او را در ترکیب نداشته باشیم مشخص نیست چند بار موفق به گلزنی می شویم.”

  بوکسورهای ایرانی با رقیبانی سرسخت در توکیو به رینگ مبارزه می‌روند

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان