• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • خسارت یک میلیاردی برای فوتبال ایران و باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس

خسارت یک میلیاردی برای فوتبال ایران و باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس

مسابقات لیگ قهرمانان آسیا هر چند با صعود دو تیم استقلال و پرسپولیس به عنوان صدرنشین گروه هایشان به مرحله بعد همراه شد اما با حکمی که امروز کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا صادر کرد، دو تیم جمعا مبلغ یک میلیارد و ۴۱ میلیون تومان جریمه شدند.

البته این مبلغ برای زمانی است که تا تاریخ تعیین شده ۹۰ روزه دو تیم جرائم خود را پرداخت نکنند، جریمه یاد شده به این عدد می رسد و در صورتی که استقلال و پرسپولیس تا قبل از ددلاین ۳ ماهه جرائم خود را پرداخت کنند، این هزینه تقریبا نصف خواهد شد.
وریا غفوری به دلیل مصاحبه بعد از بازی با الشرطه ۵ هزار دلار، باشگاه استقلال و فرهاد مجیدی نیز به دلیل عدم حضور سرمربی آبی پوشان در نشست خبری پیش از بازی با الدحیل هر کدام ۱۰ هزار دلار جریمه شدند تا آبی پوشان روی هم رفته مبلغ ۲۵ هزار دلار معادل با ۵۸۵ میلیون تومان جریمه شوند.

باشگاه پرسپولیس نیز به دلیل انتشار پست اینستاگرامی علیه باشگاه گوا هند ۱۷ هزار و ۵۰۰ دلار جریمه شد. مهدی ترابی نیز به دلیل اینکه با تاخیر در کنفرانس خبری پیش از دیدار با الوحده امارات حاضر شد، ۲ هزار دلار باید جریمه پرداخت کند که جمع جرائم سرخپوشان ۱۹ هزار و ۵۰۰ دلار است که با نرخ امروز ارز، معادل ۴۵۶ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان می شود.

بدین ترتیب جمع مبالغ جریمه سرخابی ها به عدد ۴۴ هزار و ۵۰۰ دلار یا یک میلیارد و ۴۱ میلیون تومان به نرخ امروز ارز (۲۳ هزار و ۴۰۰ تومان) می رسد که البته این جریمه دارای تبصره مهمی است.

  هشدار به آرسنال، اودگارد، سوارز جدید نشود

بجز جریمه پرسپولیس بابت انتشار آن پست اینستاگرامی، برای پرداخت سایر جرایم زمان ۹۰ روزه در نظر گرفته شده است. بدین ترتیب که اگر سرخابی ها تا ۳ ماه از صدور رأی، مبالغ زیر را پرداخت کنند، بقیه جریمه بخشیده خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان