• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • وضعیت منچستریونایتد از زمان ورود کریستیانو رونالدو به این تیم

وضعیت منچستریونایتد از زمان ورود کریستیانو رونالدو به این تیم

پیام جوان: به گزارش ورزش سه، کریستیانو رونالدو شروعی رویایی را در یونایتد تجربه کرد و در همان اولین مسابقه دو بار موفق به گلزنی شد. همچنین ستاره ۳۶ ساله و پرتغالی در هر دو دیدار این تیم در لیگ قهرمانان نیز دروازه حریفان را باز کرده، اما علیرغم این درخشش نیز نتایج یونایتد اصلا خوب نبوده است. ابتدای هقته کریستیانو رونالدو در دیدار مقابل اورتون در نیمه دوم وارد میدان شد و شیاطین سرخ با قبول تساوی خانگی برابر تافی ها، دو امتیاز حساس دیگر را نیز از دست دادند.

کریستیانو رونالدو در این مدت هفت بار در لیگ قهرمانان و لیگ برتر به میدان رفته که یونایتد در همه رقابت ها چهار بار مغلوب شده است. البته آمار فردی این ستاره پرتغالی در این مدت درخشان بوده و او سه بار در لیگ برتر و دو بار در لیگ قهرمانان موفق به گلزنی شده است. همچنین هفته گذشته منچستریونایتد در شبی که بسیاری از ستاره های خود از جمله کریستیانو رونالدو را در اختیار نداشت، در جام اتحادیه و در خانه با یک گل مقابل وستهام تحت هدایت دیوید مویس مغلوب شده و فرصت فتح اولین جام فصل را از دست داد.

این در حالیست که با توجه به تعدد مدعیان در این فصل لیگ برتر، بعید است یونایتد با ادامه این روند شانس چندانی برای فتح عنوان قهرمانی داشته باشد. کریستیانو رونالدو برای زنده نگه داشتن شانس فتح عناوین تیمی و البته فردی به اولدترافورد بازگشت، اما حالا آمار نشان می دهد یونایتد احتمالا از بخت زیادی برای کسب موفقیت در لیگ برتر و لیگ قهرمانان برخوردار نیست.

  استانداردهای رونالدو برای تبدیل النصر به قدرت اول عربستان و آسیا

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان