• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • دو کشتی گیر ایران به مرحله نیمه نهایی مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جهان راه یافتند

دو کشتی گیر ایران به مرحله نیمه نهایی مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جهان راه یافتند

پیام جوان: به گزارش مهر، پیکارهای دور مقدماتی کشتی فرنگی قهرمانی جهان در سه وزن پایانی در حالی در جریان است که محمدرضا گرایی و میثم دلخانی راهی مرحله نیمه نهایی شدند.

بر این اساس نتایج کشتی گیران ایران به شرح زیر است:

در وزن ۶۳ کیلوگرم میثم دلخانی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه ۹ بر صفر دنیز منیکسه از آلمان را مغلوب کرد و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. وی در این مرحله مقابل لنور تمیروف دارنده مدال برنز جهان از اوکراین با نتیجه ۳ بر ۳ به پیروزی رسید و راهی مرحله نیمه نهایی شد. دلخانی در این مرحله به مصاف برنده کشتی گیران آذربایجان و کره جنوبی می‌رود.

در وزن ۶۷ کیلوگرم محمدرضا گرایی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم در حالی که ۶ بر یک از تسوچیکا شیمویامادا قهرمان آسیا از ژاپن عقب بود با ضربه فنی و با نتیجه ۶ بر ۵ مقابل این حریف به پیروزی دست یافت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. وی در این مرحله به مصاف حسرت جعفراف از آذربایجان و با پیروزی ۱۱ بر صفر راهی نیمه نهایی شد. وی در این مرحله به مصاف برنده کشتی گیران صربستان و گرجستان می‌رود.

در وزن ۸۷ کیلوگرم رامین طاهری در دور اول با نتیجه ۳ بر ۲ از سد میهایل برادو از مولداوی گذشت. وی در دور بعد مقابل تورپال بی سلطان اف از دانمارک با نتیجه ۳ بر ۱ مغلوب شد و باید منتظر حضور حریفش در دیدار فینال باشد تا وی نیز شانس ادامه کار در گروه بازنده‌ها را به دست آورد.

  فرنگی‌کار سنگین وزن المپیکی ایران از حضور در رقابت‌های جهانی نروژ خط خورد

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان