• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • شرایط عجیب در فصل جدید منچسترسیتی

شرایط عجیب در فصل جدید منچسترسیتی

منچسترسیتی در صورت صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا، با ۶۱ بازی در این فصل به طور متوسط ​​هر چهار روز یک بازی داشته است. البته پپ گواردیولا، سرمربی موفق و پرافتخار سیتی در دوران حضور در بارسلونا ۶۴ مسابقه در سال ۲۰۱۲ و ۶۲ دیدار در سال ۲۰۱۱ را نیز تجربه کرده، اما اوضاع این فصل فوتبال در اروپا را خاص تر از همیشه توصیف کرده است.

گواردیولا گفت: “وقتی هر سه روز بازی می کنید، فرصت ندارید مسائل را به وضوح و دقت بررسی کنید. همیشه حواس شما معطوف به بازی بعدی است، در ادامه باید سفر کرده، سپس دوباره تیم را سازماندهی کنید و در ادامه چیزهای دیگری پیش روی شماست. البته این شرایط همیشه برای من بوده و به نظر من دشوارترین موضوع برنامه شلوغ و انجام بازی های متعدد در طول یک فصل است. اما تفاوت در اینجا شرایط قرنطینه در انگلیس بوده و در این شرایط، اوضاع زندگی ما کاملا تغییر کرده است.

این روند باعث شده که این فصل برای همه بسیار خاص و ویژه باشد. ما تا همینجا نیز فاتح یک عنوان شده، نزدیک به کسب یک قهرمانی دیگر هستیم و سپس بازی فینال گونه دیگری مقابل پاری سن ژرمن در روز سه شنبه در پیش داریم. این شرایط عجیب و استثنایی بوده است. کار ما در این فصل رفتن به خانه، بازی، خانه و مسافرت است. ما وقت نداریم استراحت کنیم و ببینیم چه اتفاقی افتاده است. البته در این اوضاع اگر پیروز شوید همه چیز آسان تر پیش می رود.”

  موج مخالفت‌ها با روسیه؛ کشورهای اروپایی یکی پس از دیگری از رویارویی برابر تیم فوتبال روسیه انصراف می‌دهند

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان