• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • لیونل مسی، فوق ستاره آرژانتینی پس از ۲۱ سال بارسا را ترک کرد و به تیم پاریسی پیوست

لیونل مسی، فوق ستاره آرژانتینی پس از ۲۱ سال بارسا را ترک کرد و به تیم پاریسی پیوست

پیام جوان: به گزارش ورزش سه، روز گذشته بود که انتقال لیونل مسی به پی اس جی رسمی شد. فوق ستاره آرژانتینی پس از ۲۱ سال بارسا را ترک کرد و به تیم پاریسی پیوست.

او با استقبال پرشور هواداران پی اس جی وارد فرودگاه پاریس شد و سپس به کلینیک باشگاه برای تست های پرشکی رفت. مسی شب گذشته در کنار ناصر الخلیفی رئیس باشگاه قراردادش را نیز امضا کرد و گفت که قرار است کارهای بزرگی در تیم جدیدش انجام دهد.

برنده شش توپ طلا در حالی راهی پی اس جی شد که هفته قبل گمان می رفت او قراردادش را تمدید خواهد کرد. پیش از او صحبت از انتقال احتمالی رونالدو به پاریس بود ولی این شانس دیگر وجود ندارد.

ژوزه فونته مدافع پرتغالی لیل تیم قهرمان فرانسه در مصاحبه با تاک اسپورتس به شوخی از رونالدو درخواست کرد تا راهی لیل شود تا بار دیگر دوئلی مستقیم با لیونل مسی داشته باشد:« از انتقال مسی به پی اس جی خوشحالم و حس خوبی دارم. داشتن فوق ستاره ای مثل مسی در لیگ فرانسه باعث جذاب تر شدن مسابقات خواهد شد. همه چیز هیجان انگیز به نظر می رسد. طبیعتا رقابت با پی اس جی حالا سخت تر می شود و این چالش خوبی برای ما و دیگر مدعیان قهرمانی است. دوست دارم رونالدو هم به لیل بیاید و به او این مساله را گفتم و پاسخش فقط چند شکلک خنده بود.»

فونته ادامه داد:« تصور کنید من برابر مثلث نیمار، مسی و امباپه موفق ظاهر شوم و بتوانیم کلین شیت کنیم. این ارزش کار مدافعان را بالاتر خواهد برد. پی اس جی حالا مثلثی باورنکردنی دارد و قطعا لوشامپیونای امسال جذاب تر خواهد بود. توان دفاع برابر این مثلث را داریم؟ خواهیم دید.»

  مهدی طارمی در ترکیب تیم منتخب هفته بیست و سوم لیگ پرتغال قرار گرفت

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان