• Home
  • >
  • اخبار کالیفرنیا
  • >
  • نکاتی برای ایمن نگه داشتن حیوانات خانگی در گرمای شدید این روزها در بی اریا

نکاتی برای ایمن نگه داشتن حیوانات خانگی در گرمای شدید این روزها در بی اریا

پیام جوان: به گزارش کرون ۴، سگ‌ها و سایر حیوانات خانگی شما ممکن است عاشق فضای باز باشند، اما در طول موج گرمایی مانند گرمایی  که بی اریا در این هفته تجربه می‌کند، برای صاحبان این حیوانات مهم است که از حیوانات خانگی خود در برابر دمای بالا محافظت کنند.

درست مانند انسان‌ها، حیوانات خانگی نیز باید زمان‌های محدودی در محیط بیرون باشند و همچنین بدن‌شان هیدراته باشد. در مورد سگ‌ها، همیشه ایده خوبی است که در صورت امکان یک ظرف آب اضافه در دسترس‌شان قرار دهید.

لیزا بلوچ از Marin Humane Society می گوید: «با حیوانات خانگی خود بازی کنید، یک استخر متحرک کوچک برای سگی که دوست دارد در آب باشد پر کنید یا آنها را به ساحل ببرید. اما فراموش نکنید قدم زدن آنها در خیابان می تواند بخش سخت ماجرا باشد. بلوچ گفت که حتی راه رفتن سگ در پیاده رو یا پارکینگ می تواند مضر باشد.

بلوچ می‌گوید: «پاهای ما با کفش‌هایمان عایق می‌شوند، بنابراین گرما را احساس نمی‌کنیم، اما گرمای زمین واقعاً می‌تواند به پنجه‌های حیوانات آسیب برساند و در واقع آن را بسوزاند».

این فقط حیوانات کوچکتر مانند گربه ها و سگ ها نیستند که Marin Humane Society در مورد گرمازدگی آنها هشدار می‌دهد.حیوانات دیگر نیز مستعد گرمازدگی هستند.

بلوچ می‌گوید: «بسیاری از مردم جوجه‌های کوچک، اردک و یا اسب دارند و این واقعاً مهم است که بدانید چگونه آنها را خنک نگه دارید.»

بلوخ گفت که همیشه ارزش دارد به صاحبان حیوانات خانگی در مورد خطرات رها کردن حیوانات خانگی خود در داخل ماشین در روزهای گرم یادآوری شود.وی می‌گوید: “گاهی اوقات مجبور شده ایم حیواناتی که در ماشین تنها مانده‌اند را به بیمارستان و اورژانس بیاوریم، زیرا آنها بسیار گرمازده شده بودند.”

  هفت کشته و یک مجروح در تیراندازی دسته جمعی خلیج هاف مون; مظنون در بازداشت

اگر حیوانی را در ماشین دیدید، می توانید با پناهگاه حیوانات محلی یا ۹۱۱ تماس بگیرید و این موضوع را به آنها گزارش دهید.

اگر به نظر می رسد که حیوان داخل ماشین نیاز فوری به مراقبت های پزشکی دارد، بلوچ گفت که قانون کالیفرنیا از شما محافظت می کند اگر بخواهید حیوان را خودتان از ماشین بیرون بیاورید.

بلوچ گفت: “اگر جان آن حیوان در خطر باشد، می توانید شیشه را بشکنید، مطمئن شوید که ابتدا با ۹۱۱ تماس گرفته اید. در این صورت شما مسئولیتی در قبال خسارات آن وسیله نقلیه نخواهید داشت.”

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان