• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • بازوبند کاپیتانی همچنان بر دستان شماره ۷ تیم ملی ایران

بازوبند کاپیتانی همچنان بر دستان شماره ۷ تیم ملی ایران

پیام جوان: به گزارش ورزش سه، علیرضا جهانبخش پس از اینکه در دو مسابقه دور برگشت مرحله نخست مقدماتی جام جهانی برابر هنگ‌کنگ و کامبوج کاپیتانی تیم ملی را بخاطر نیمکت‌نشینی احسان حاج‌صفی تجربه کرد، در دور نهایی تبدیل به کاپیتان اول بازی‌های ایران شده است.

ستاره ایرانی فاینورد پس از تجربه کاپیتانی در سه مسابقه اخیر تیم ملی ایران مقابل سوریه، عراق و امارات، در دیدار مهم امروز برابر کره جنوبی نیز بازوبند را می‌بندد و احسان حاج‌صفی برخلاف انتظار به ترکیب ابتدایی تیم ملی نرسیده است.

با توجه به اینکه امید نورافکن در بازی اخیر تیم ملی ایران تنها یک نیمه در زمین حضور داشت و از ابتدای نیمه دوم تعویض شد، انتظار می‌رفت که احسان حاج‌صفی بخاطر تخصصی که در پست دفاع چپ دارد و تجربه بالای خود در رقابت‌های بزرگ، امروز مقابل کره جنوبی از ابتدا به میدان برود که این اتفاق نیفتاد و کریم انصاری‌فرد نیز مثل هفته‌های قبل نیمکت‌نشین است.

علیرضا جهانبخش در هر دو هفته ابتدایی مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ مقابل سوریه و عراق موفق به گلزنی شد که این روند برابر امارات ادامه پیدا نکرد، اما کاپیتان تیم ملی ایران امیدوار است در تقابل امروز با کره جنوبی دوباره بدرخشد و عملکرد خوبی ارائه کند.

  آخرین وضعیت باشگاه استقلال برای حضور در فصل نقل و انتقالات فصل پیش روی فوتبال ایران

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان