• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • تلاش یوونتوس در جهت جذب مانوئل لوکاتلی از ساسولو

تلاش یوونتوس در جهت جذب مانوئل لوکاتلی از ساسولو

پیام جوان: به گزارش ورزش سه، یوونتوس ماه هاست برای خرید مانوئل لوکاتلی، هافبک ایتالیایی باشگاه ساسولو اقدام کرده و قصد دارد یکی از بازیکنان موثر آتزوری در راه قهرمانی در رقابت های یورو ۲۰۲۰ را جذب کند. اما نشریه گاتزتا دلااسپورت امروز در گزارشی مدعی شد دور اول مذاکرات توافقی به همراه نداشته و طرفین تنها قرار گذاشته اند هفته بعد و در جلسه ای دیگر، روند انتقال لوکاتلی به یوونتوس را پیگیری کنند. در واقع اولین جلسه یک ساعته با موکول کردن مذاکرات در روزهای آینده پایان یافته است.

ساسولو رقم ۴۰ میلیون یورو را برای فروش مانوئل لوکاتلی اعلام کرده است. البته جالب اینجاست پاول ندود، نایب رئیس یوونتوس اخیرا مدعی شد ارزش گذاری هافبک ایتالیایی از سوی باشگاه ساسولو منصفانه بوده و در واقع خرید مانوئل لوکاتلی ارزش پرداخت چنین رقمی را دارد.

اما به نظر می رسد ترجیح یوونتوس جذب قرضی مانوئل لوکاتلی با بند خرید برای تابستان سال آینده است. لوکاتلی همچنین مورد توجه تیم هایی از لیگ برتر انگلیس نیز قرار گرفته و از آرسنال به عنوان یکی از مقاصد احتمالی این بازیکن نام برده می شود، اما به نظر خود او علاقه دارد فصل بعد لباس یوونتوس را به تن کند. بیانکونری فصل جدید سری آ را در تاریخ ۲۲ آگوست و با دیدار مقابل اودینزه آغاز کرده و امیدوار است تا آن مقطع برای خرید مانوئل لوکاتلی با مدیران ساسولو به توافق رسیده باشد.

  بحران غیرمنتظره در دروازه میلان

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان