• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • مسابقات کشتی آزاد برای ایران بدون طلا به پایان می‌رسد

مسابقات کشتی آزاد برای ایران بدون طلا به پایان می‌رسد

پیام جوان: بعد از نقره حسن یزدانی، اکنون در خوشبینانه‌ترین حالت کاروان کشتی ایران قادر خواهد بود با برنز احتمالی زارع به کار خود در المپیک توکیو با یک نقره و برنز خاتمه دهد تا برخلاف انتظارات، آنها نیز در مسیر یکی از بدترین عملکرد‌های مدالی خود قرار گیرند.

بعد از المپیک ٢٠٠٨ شاید بشود این دوره را برای کاروان کشتی ایران در رده بدترین عملکردها قرار داد تا یکی از رشته‌هایی که باید امید ایران برای دستیابی به طلا باشد، بدون این موفقیت کار را به پایان برساند. در المپیک ٢٠٠٨ نیز کاروان کشتی ایران با تنها یک مدال برنز (مراد محمدی) به کار خود خاتمه داده بود.

امروز نیز کاروان کشتی ایران با حذف دو نماینده خود (محمدحسین محمدیان و مرتضی قیاسی)، عملا تنها به رده سومی امیرحسین زارع و دستیابی به مدال برنز وی در دسته ١٢۵کیلو چشم دوخته است.

در صورتی که زارع موفق به کسب مدال (برنز) شود، کاروان کشتی ایران تنها نسبت به دوره‌های مونیخ، مونترال و سئول که با یک نقره به کار پایان داده بود، برتر خواهد بود،ضمن اینکه این دوره تبدیل به یکی از ده دوره بدون مدال طلای المپیک برای کشتی آزاد ایران شد.

باید دید زارع قادر خواهد بود تا حدی کاروان کشتی ایران را با برنز خود تا حدی اوضاع را بهتر کند یا اینکه حسن یزدانی تنها مدال‌آور آن خواهد بود.

  آخرین تمرین بارسا قبل از بازی برابر تاتنهام در ورزشگاه موقت این تیم

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان