• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • احضار بازیکنان چلسی و لستر به اتحادیه فوتبال

احضار بازیکنان چلسی و لستر به اتحادیه فوتبال

چلسی و لستر به دنبال صحنه‌های زشت و ناپسندی که در پایان بازی دو تیم در سه شنبه گذشته در استمفورد بریج روی داد، به اتحادیه فوتبال انگلیس احضار شدند.

چلسی تنها چند روز پس از شکست در فینال FA Cup برابر لستر، در استمفورد بریج میزبان این تیم بود و این بار توانست به برتری ۲-۱ برسد. بازیکنان و کادر دو تیم اما در پایان بازی با یکدیگر درگیر شدند تا داور نیز مجبور شود به دخالت شود.

اوضاع وقتی به هم ریخت که ریکاردو پریرا روی بن چیلول خطا کرد و کارت هم گرفت اما آنتونیو رودیگر بازیکن خاطی لستر را هل داد و این موضوع باعث درگیری گسترده بازیکنان و کادر دو تیم شد.

البته درگیری بین بازیکنان دو تیم به حواشی دیدار فینال FA Cup هم مرتبط بود؛ دنیل آمارتی، هافبک لستر، پس از پیروزی این تیم در فینال در جشن و سروری که در رختکن لستر بر پا شده بود پرچم باشگاه چلسی را به زمین انداخت و با این بی احترامی عصبانیت شدید بازیکنان و هواداران چلسی را برانگیخته بود.

در بیانیه اتحادیه فوتبال انگلیس آمده است: “چلسی و لسترسیتی هر دو به دلیل نقض قوانین اتحادیه فوتبال انگلیس در پایان مسابقه دو تیم در لیگ برتر در ورزشگاه استمفورد بریج در روز سه شنبه تاریخ ۱۸ ماه می سال ۲۰۲۱، متهم شده اند.

این دو باشگاه متهم شده اند که نتوانسته اند از حسن رفتار بازیکنان و کارکنان خود اطمینان حاصل کرده و یا مانع از رفتار تحریک آمیز ایشان در دقیقه ۹۳ بازی شوند.

چلسی و لسترسیتی هر دو تا روز سه شنبه تاریخ ۲۵ ماه می سال ۲۰۲۱ فرصت دارند تا دفاعیه خود را ارائه دهند.”

  تیم‌های مدعی در مسابقات والیبال قهرمانی آسیا به پیروزی رسیدند

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان