• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • مهاجم اینتر به رئال و اتلتیکو پیشنهاد شد

مهاجم اینتر به رئال و اتلتیکو پیشنهاد شد

لائوتارو مارتینز یکی از بازیکنان کلیدی اینتر در فتح اسکودتو در این فصل بود و در ۳۷ حضور خود در بازی های لیگ ۱۶ گل به ثمر رساند و ۹ پاس گل داد.

گزارش ها حاکی از آن است که باشگاه هایی مانند اتلتیکو مادرید و رئال مادرید وضعیت مهاجم ۲۳ ساله اینتر را به دقت زیر نظر دارند، چرا که اینتر دچار مشکلات مالی فراوانی است و گفته می شد که مذاکرات برای تمدید قرارداد لائوتارو متوقف شده است.

لائوتارو یک سال پیش چیزی تا انتقال به بارسا فاصله نداشت ولی پاندمی کرونا و وخیم شدن اوضاع اقتصادی بارسا مانع شد. او اکنون به دو باشگاه مادرید وصل شده و ممکن است فصل بعد پیراهن یکی از این دو باشگاه را به تن کند.

طبق ادعای مارکا، الخاندرو کامانیو مدیر برنامه های جدید لائوتارو در یکی دو روز گذشته با سران رئال و اتلتیکو وارد مذاکره شده و شرایط این مهاجم ارزشمند را توضیح داده است.

هرچند لائوتارو خود چندین بار از علاقه اش به ادامه کار در اینتر سخن گفته ولی شرایط بد مالی اینتر در نهایت ممکن است به جدایی او منجر شود. گزینه اول رئال برای تقویت خط حمله کیلیان امباپه و نیز ارلینگ هالند است که جذب هر دو به سادگی میسر نخواهد بود. اتلتیکو هم در صورتی که لوئیس سوارز طبق بندی در قراردادش جدا شود، لائوتارو را برای جانشینی او مدنظر دارد.

با این اوصاف به نظر می رسد لائوتارو اگر از اینتر برود، مقصد بعدی او یا رئال خواهد بود یا اتلتیکو.

  اعلام گروه بندی مسابقات جام باشگاههای والیبال آسیا 2022

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان