• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • برنامه سی‌ویکمین دوره مسابقات بین‌المللی تکواندو جام فجر

برنامه سی‌ویکمین دوره مسابقات بین‌المللی تکواندو جام فجر

پیام جوان: به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، سی‌ویکمین دوره مسابقات بین‌المللی تکواندو جام فجر در دو گروه زنان و مردان به ترتیب طی روزهای ۲۲ تا ۲۴ مهرماه با حضور ۴۱۴ نفر (۳۲۵ تکواندوکار و ۸۹ نفر کادر تیم‌ها) از ۱۱ کشور ایران، اردن، ارمنستان، افغانستان، پاکستان، ترکیه، روسیه، سوریه، عراق، لبنان و هند برگزار می‌شود.

مسابقات در گروه زنان در اوزان هشتگانه مختلف ۲۲ مهرماه و رقابت‌های مردان طی دو روز ۲۳ و ۲۴ مهرماه برگزا) خواهد شد. براساس برنامه اعلامی از سوی کمیته مسابقات، روز سه‌شنبه – ۲۰ مهرماه همزمان با ورود تیم‌ها تست کرونا گرفته خواهد شد؛ روز چهارشنبه ۲۱ مهرماه ساعت ۹:۳۰ تا ۱۴ ثبت‌نام انجام خواهد شد و جلسه هماهنگی داوران زنان از ساعت ۱۶:۳۰ تا ۱۸:۳۰ در دو بخش تئوری و عملی برگزار می‌شود. وزن‌کشی تمامی اوزان گروه زنان ساعت ۱۶ تا ۱۸ همین روز است و پس از آن ساعت ۱۹:۳۰ تا ۲۰:۳۰ جلسه سرپرستان و مراسم قرعه‌کشی رقابت‌ها انجام می‌شود. مبارزات تمامی اوزان زنان روز پنجشنبه – ۲۲ مهرماه از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۳ و پس از آن ساعت ۱۴ تا ۲۱ پیگیری خواهد شد؛ ساعت ۲۱:۳۰ تا ۲۲:۳۰ مراسم اهدای مدال برگزار می‌شود.

جلسه هماهنگی داوران مردان از ساعت ۱۶:۳۰ تا ۱۸:۳۰ همین روز در دو بخش تئوری و عملی برگزار می‌شود و وزن کشی اوزان فرد (۵۴-، ۶۳-، ۷۴- و ۸۷- کیلوگرم) ساعت ۱۶ تا ۱۸ است. قرعه‌کشی مبارزات نیز ساعت ۱۹ تا ۲۰ انجام می‌شود.مبارزات اوزان فرد، روز جمعه – ۲۳ مهرماه از ساعت ۹ تا ۱۳، ۱۴ تا ۱۷ و ۱۸ تا ۲۰ پیگیری می‌شود و در ادامه از ساعت ۱۹:۳۰ تا ۲۰:۳۰ مراسم اهدای مدال است. مراسم افتتاحیه این رقابت‌ها ساعت ۱۷ تا ۱۸ خواهد بود.

  تقابل حساس سوئد و اسپانیا در نیمه نهایی جام جهانی زنان، یک پای فینال جام جهانی 2023 را مشخص خواهد کرد

وزن کشی اوزان زوج (۵۸-، ۶۸-، ۸۰- و ۸۷+ کیلوگرم) روز جمعه – ۲۳ مهرماه ساعت ۱۶ تا ۱۸ و قرعه‌کشی مبارزات نیز ساعت ۱۸:۳۰ تا ۱۹:۳۰ انجام می‌شود. رقابت‌های اوزان زوج روز شنبه – ۲۴ مهرماه از ساعت ۹ تا ۱۳ و پس از آن از ساعت ۱۴ تا ۱۸ پیگیری خواهد شد و مراسم اهدای مدال ساعت ۱۸:۳۰ تا ۱۹:۳۰ است.

مسابقات جام فجر ۱G است و به دارندگان مدال طلا، نقره و برنز به ترتیب ۱۰، ۶ و ۳.۶ امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیک تعلق می‌گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان