• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • تیم والیبال زنان آمریکا با کسب برتری ۳-۰ مقابل برزیل، قهرمان المپیک توکیو شد

تیم والیبال زنان آمریکا با کسب برتری ۳-۰ مقابل برزیل، قهرمان المپیک توکیو شد

پیام جوان: به گزارش ورزش سه، رقابت در صدر جدول المپیک توکیو ۲۰۲۰ از همیشه مهیج تر و البته فشرده تر شده و دو تیم آمریکا و چین رقابت شدیدی برای کسب رتبه اول در ساعات پایانی رقابت های المپک دارند. تیم ملی والیبال زنان آمریکا حالا دست به کار بزرگی زده و با کسب برتری ۰-۳ مقابل برزیل موفق شد زمینه صعود ایالت متحده به رتبه اول جدول رده بندی را فراهم بکند.

آمریکا در سه ست پیاپی و با نتایج ۲۵-۲۱ ، ۲۵-۲۰ ، ۲۵-۱۴ موفق به غلبه بر قدرت بلامنازع والیبال جهان یعنی تیم ملی برزیل شده و مدال طلا را از آن خود کرد. این در حالیست که تیم زنان ایالت متحده تا به حال پیش از این سه شکست در دیدار فینال المپیک را در طول تاریخ و از اولین دوره حضور خود در سال ۱۹۶۴ تجربه کرده بود.

بدین ترتیب تیم ملی آمریکا در حال حاضر با کسب ۳۹ مدال طلا و با یک طلا بالاتر از چین در صدر جدول رده بندی کلی قرار داشته و در آستانه فتح المپیک قرار گرفته است. این اولین مدال طلای تاریخ تیم زنان والیبال ایالت متحده در المپیک محسوب می شود. برزیل نیز پس از ناکامی بازی های خانگی در ریو ۲۰۱۶، مدال نقره را از آن خود کرد. صربستان نیز با غلبه بر کره جنوبی به مقام برنز دست یافت.

  باشگاه استقلال به دنبال جذب یک مدافع خارجی

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان