• Home
  • >
  • اقتصادی
  • >
  • آیا پذیرش رمزارز به عنوان وسیله پرداخت جزء برنامه‌های وال مارت و آمازون است؟

آیا پذیرش رمزارز به عنوان وسیله پرداخت جزء برنامه‌های وال مارت و آمازون است؟

پیام جوان: به گزارش اقتصادنیوز، قیمت بیت کوین پیش از ظهر امروز به وقت ایران، در حوالی ۴۵ هزار و ۸۹۳ دلار قرار داشت و قیمت آن نسبت به ۲۴ ساعت گذشته حدود ۳ درصد افت کرده بود. سرمایه بازار بیت کوین در نتیجه این افت قیمت به ۸۶۱ میلیارد دلار رسیده بود.

قیمت دومین ارز دیجیتال مهم دنیا پیش از ظهر امروز، روی ۳ هزار و ۱۵۳ دلار قرار داشت. قیمت اتریوم نسبت به ۲۴ ساعت گذشته حدود ۴ درصد پایین‌تر بود و سرمایه بازار این ارز دیجیتال در حوالی ۳۷۰ میلیارد دلار قرار داشت.

وال مارت به دنبال متخصص ارزهای دیجیتال

وال مارت به دنبال متخصص ارزهای دیجیتال است تا امکانات جدیدی در حوزه رمزارزها برایش فراهم کند. احتمالا پرداخت از طریق رمزارز نیز جزء امکاناتی است که وال مارت به دنبال تدارک آن‌هاست. حرکت مشابه این، توسط رقیب بزرگ وال مارت یعنی آمازون نیز انجام شده بود. این مدیر ارشد وظیفه شناسایی سرمایه‌گذاری‌هایی که در زمینه ارزهای دیجیتال انجام می‌شود و احتمالا وال مارت برای شراکت در آن مشتاق است را نیز خواهد داشت. این در حالی است که آمازون پذیرش بیت کوین به عنوان وسیله پرداخت را تکذیب و در عین حال به جذابیتی که ارزهای دیجیتال برایش دارد تاکید کرد. در دوره پاندمی ارزهای دیجیتال به صورت قابل توجهی فراگیر شدند و در صورتی که شرکت‌های بزرگ بعد از پاندمی نیز از رمزارزها حمایت کنند، می‌توان آینده خوبی برای این دارایی‌ها تصور کرد.

  بازار رمزارزها؛ شیبا اینو 18 درصد رشد کرد

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان