• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • برنامه ریزی بارسلونا برای خرید دوسان ولاهوویچ، مهاجم صربستانی فیورنتینا

برنامه ریزی بارسلونا برای خرید دوسان ولاهوویچ، مهاجم صربستانی فیورنتینا

پیام جوان: به گزارش ورزش سه، به نظر می رسد مدیران بارسلونا نام ارلینگ هالند، فوق ستاره نروژی دورتموند را به عنوان هدف اصلی خود در تابستان سال آینده معرفی کرده و خوان لاپورتا قصد دارد به هر ترتیبی این مهاجم جوان را جذب کند. حتی اخبار حاکی از جلسه ای در روزهای اخیر بین رئیس بارسلونا و مینو رایولا در همین رابطه بوده و باشگاه اسپانیایی از همین حالا تحرکات خود برای خرید ارلینگ هالند و توافق با مدیر برنامه سخت گیر او را آغاز کرده است.

اما تیم های زیادی از جمله چلسی، منچسترسیتی، پاری سن ژرمن، بایرن مونیخ و … نیز به دنبال جذب ارلینگ هالند هستند و شرایط مالی بغرنج بارسلونا ممکن است در نهایت مانع انتقال این ستاره نروژی به نوکمپ شود. اما جرارد رومرو، خبرنگار اسپانیایی مدعی شد در صورت ناکامی در جذب این بازیکن، در هیئت مدیره بارسلونا از دوسان ولاهوویچ به عنوان گزینه جانشین نام برده شده است.

این ستاره صربستانی در سال ۲۰۲۱ عملکردی فراتر از انتظار داشته و موفق به زدن ۳۱ گل تا امروز در لیگ ایتالیا با لباس فیورنتینا شده است. البته دوسان ولاهوویچ نیز مورد توجه تیم های زیادی از جمله یوونتوس و منچسترسیتی قرار دارد و خرید این بازیکن برای بارسلونا آسان نخواهد بود. اما به هر حال خوان لاپورتا خواهان انتقال حداقل یک ستاره جدید در خط حمله در تابستان سال بعد بوده و در صورت ناکامی در جذب ارلینگ هالند، برای توافق با دوسان ولاهوویچ اقدام خواهد کرد.

ناکامی در گلزنی احتمالا مشکل اصلی بارسلونا در این فصل بوده است. بلوگرانا در شش بازی خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا تنها دو گل به ثمر رساند و با زدن ۲۵ گل آنها در ۱۶ بازی در لالیگا، سومین آمار گل ضعیف در هشت تیم برتر جدول را به خود اختصاص داده است.

  سالروز رکوردشکنی کریم عبدالجبار با ۳۴ هزار امتیاز در تاریخ NBA

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان