• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • والیبال ایران با شکست برابر ژاپن نتوانست به یک چهارم نهایی صعود کند

والیبال ایران با شکست برابر ژاپن نتوانست به یک چهارم نهایی صعود کند

پیام جوان: به گزارش ورزش سه، ایران با شکست برابر ژاپن با تنها دو پیروزی و شش امتیاز به کار خود پایان داد و نتوانست به یک چهارم نهایی راه پیدا کند.

با اتمام بازی ایران و ژاپن تکلیف تیم هشتم صعود کننده هم معلوم شد و یوزهای والیبال ایران نتوانستند حرفی برای گفتن داشته باشند و با پنجم شدم در گروه، کنار ونزوئلا حذف شده هستند و باید توکیو را ترک کنند.

در گروه A که ایران هم قرار داشت، لهستان تیمی که در بازی اول با شکست برابر ایران شوک بزرگی را تجربه کرد به عنوان صدر نشین با ۴ برد و ۱۳ امتیاز صعود کرد. تیم دوم ایتالیا بود که ایران را شکست داده و چهار برد و یازده امتیاز کسب کرد. ژاپن با پیروزی برابر ایران از حذف خانگی در گروه فرار کرد و با کسب سومین برد برابر ایران با احتساب دو امتیاز بازی امروز هشت امتیازی شد. اما شگفتی این گروه با صعود کانادا رقم خورد آن‌ها که دوبازی اول را باخته بودند مقابل ایران جسورانه بازی کردند و سه امتیاز از ایران گرفتند. بازی کانادا در مرحله یک چهارم با روسیه خواهد بود.

در گروه B رقابت‌ها که با حضور روسیه، فرانسه و برزیل جذاب تر دنبال می‌شد با صعود این سه مدعی به همراه امریکا به پایان رسید. روسیه و برزیل هر کدام چهار برد به دست آوردند و روس‌ها با دو امتیاز بیشتر از برزیل ده امتیازی به عنوان صدرنشین صعود کردند. فرانسه با دو برد و هشت امتیاز سوم شد و امریکا با نتیجه‌ای کاملا مشابه را ایران و کسب دو برد و شش امتیاز به عنوان تیم چهارم صعود کرد و باید با لهستان تیم اول گروه A مصاف کند. آرژانتین و تونس حذف شده‌های گروه B هستند.

  رقیب الجزایری علی داودی بخاطر کرونا رقابت های دسته فوق سنگین وزنه برداری را از دست داد

در مرحله یک چهارم نهایی تیم‌های اول و چهارم هر گروه بدون قرعه کشی با یکدیگر رقابت می‌کنند و تیم‌های دوم و سوم هر گروه با قرعه کشی حریفان خود را خواهند شناخت.

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان