• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • افتتاحیه المپیک توکیو در مقابل ۲۰ هزار تماشاگر

افتتاحیه المپیک توکیو در مقابل ۲۰ هزار تماشاگر

اگر چه هنوز در مورد وضعیت تماشاگران داخلی برای حضور در بازی‌های المپیک تصمیم نهایی اتخاذ نشده اما طرح برگزاری مراسم افتتاحیه این بازی ها در مقابل ۲۰ هزار تماشاگر در حال بررسی است.

پیش از این برگزارکنندگان بازی های المپیک توکیو در مورد حذف تماشاگران خارجی از این دوره به جمع بندی رسیدند اما این تصمیم در مورد تماشاگران داخلی هنوز نهایی نشده است.

در همین رابطه قرار است پنج نهاد برگزار کننده بازی‌ها از جمله دولت های کلانشهرهای ژاپن و توکیو و کمیته بین المللی المپیک روز دوشنبه در مورد مجاز بودن تعداد تماشاگران در سالن‌های محل برگزاری این بازی ها تصمیم گیری کنند.

این در حالی است که بنا به ادعای سایت kyodo news برگزارکنندگان بازی های ۲۰۲۰ توکیو در حال بررسی مجاز کردن حضور ۲۰ هزار تماشاگر در استادیوم ملی توکیو و برای برگزاری مراسم افتتاحیه این بازی ها هستند. این تعداد شامل مقامات و عموم مردمی است که بلیت ورود به استادیوم و شرکت در مراسم را دارا هستند. البته قرار است برای مقامات حاضر در مراسم جایگاهی جداگانه و ویژه در نظر گرفته است.

در هر صورت اینکه دولت ژاپن و برگزار کنندگان بازی های ۲۰۲۰ توکیو در حال بررسی این سیاست برای افتتاحیه هر دو رویداد پیش رو – المپیک و پارالمپیک – هستند به خصوص اینکه دولت ژاپن اینگونه اعلام کرده که اجازه حضور حداکثر ۱۰ هزار تماشاگر را برای افتتاحیه می دهد.

پیش از این «یوشیهیده» نسبت به برگزاری بازی ها با حضور تماشاگران (داخلی) ابراز امیدواری کرده بود در حالی که متخصصان پزشکی ابراز نگرانی کرده اند که مجاز کردن حضور تماشاگران در محل برگزاری بازی ها وضعیت ویروس کرونا را بدتر خواهد کرد.

  پرونده کاروان پارالمپیک ایران با کسب ۲۴ مدال در شانزدهمین دوره بازی‌های پارالمپیک بسته شد

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان