• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • بازیکنان تیم والیبال زنان سایپا، نماینده ایران در مسابقات آسیایی والیبال

بازیکنان تیم والیبال زنان سایپا، نماینده ایران در مسابقات آسیایی والیبال

پیام جوان: به گزارش ورزش سه، بیست‌ویکمین دوره رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های زنان آسیا با حضور هفت تیم در دو گروه مقدماتی از نهم مهرماه به میزبانی تایلند آغاز می‌شود و تیم سایپا به‌عنوان نماینده ایران در گروه B مسابقات با تیم‌های سوپریم چانبری (تایلند)، آلتای (قزاقستان) و ریبیسکو فیلیپینز (فیلیپین) هم‌گروه است.

نارنجی‌پوشان سایپا که روز دوشنبه بعد از سفری ۱۷ ساعته به شهر ناخون‌راتچاسیما رسیدند صبح امروز پنج‌شنبه و در فاصله یک روز مانده به آغاز مسابقات مجدد تست PCR دادند.

نماینده ایران پیش‌تر در روز دوشنبه (۵ مهرماه) به محض ورود به هتل محل اقامت خود تست داده بود. طبق قانون مسابقات تیم‌های شرکت‌کننده هر سه روز یک بار ملزم به ارائه تست PCR هستند.

تیم سایپا عصر امروز از ساعت ۱۶:۴۵ الی ۱۸:۱۵ به وقت محلی آخرین تمرین خود را پیش از شروع رقابت‌ها در سالن اصلی مسابقات برگزار می‌کند. این درحالی است که به دلیل شرایط قرنطینه حضور آنالیزور تیم‌ها در سالن تمرین و فیلم‌برداری از تمرینات ممنوع است و میزبان لینک فیلم تمرین تیم‌ها را در اختیار آنالیزورها قرار خواهد داد.

تیم زنان سایپا فردا (جمعه) در نخستین بازی خود در رقابت‌های قهرمانی باشگاه‌های زنان آسیا به مصاف سوپریم چانبری تایلند خواهد رفت.

  احتمال انتقال علیرضا جهانبخش از برایتون انگلیس به تیم فاینورد هلند

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان