• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • پیشنهاد جالب باشگاه پرتغالی برای جذب بوفون

پیشنهاد جالب باشگاه پرتغالی برای جذب بوفون

جی جی بوفون دروازه‌بان باسابقه یووه در پایان فصل برای دومین و آخرین بار، از این تیم جدا خواهد شد. بوفون در ۴۳ سالگی همچنان مشتاق ادامه دادن حرفه خود و ایستادن درون دروازه است، اما باید فوتبالش را جایی دیگر ادامه دهد.

هفته پیش بوفون در دیدار فینال جام حذفی ایتالیا درون دروازه بیانکونری قرار گرفت و پس از پیروزی ۲-۱ این تیم برابر آتالانتا، جام قهرمانی کوپا ایتالیا را بالای سر برد. مقصد بعدی او مشخص نیست و در این مورد گمانه زنی ها شروع شده است.

در این بین واکنش باشگاه بلننزه پرتغال در نوع خود جالب بود و از تمایل خود برای جذب اسطوره ایتالیایی خبر دادند.

در پیامی خطاب به بوفون آمده است:« شنیدیم که به دنبال چالشی جدید هستی و به پیشنهادهای دیوانه وار گوش خواهی کرد. در نتیجه تصمیم گرفتیم پیشنهادی به تو بدهیم که مقاومت در برابرش برایت غیرممکن باشد. نظرت در مورد آمدن به لیسبون و کمک به ما برای بازگشت به جایگاه واقعی مان در فوتبال پرتغال چیست؟

ما برای ورزشکارانمان خانه داریم. جای مجللی نیست اما تمام افراد حاضر در این خوابگاه حاضرند تخت خوابشان را به تو بدهند. البته می توانی یک خانه با منظره زیبا هم انتخاب کنی اما این دیگر به خودت بستگی دارد. در قراردادت بندی برای بازدید هفتگی خانواده ات از موزه قرار می دهیم تا بتوانید همه جاهای دیدنی را تماشا کنید.ما دو جای دیدنی داریم که در فهرست آثار باستانی یونسکو هم ثبت شده است.

همچنین در قرارداد هفته ای ۶ پاستی دی بلم قرار می دهیم که یکی از محبوب ترین شیرینی های پرتغال است و قطعا از آن لذت خواهی برد.»

  محرومیت قهرمان سه دوره المپیک در رشته وزنه‌برداری از کشور چین به دلیل دوپینگ

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان