• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • تمجید رونالدینیو، ستاره سابق بارسلونا از عملکرد باشگاه لیورپول

تمجید رونالدینیو، ستاره سابق بارسلونا از عملکرد باشگاه لیورپول

پیام جوان: به گزارش ورزش سه، لیورپول فصل گذشته می توانست بهترین سال تاریخ حیات خود را رقم بزند، اما آنها در عرض یک هفته لیگ برتر و لیگ قهرمانان را به منچسترسیتی و رئال مادرید واگذار کرده و به فتح جام اتحادیه و حذفی بسنده کردند. اما شاگردان یورگن کلوپ فصل گذشته در ۳۸ بازی لیگ برتر ۹۴ گل به ثمر رساندند و از این حیث عملکرد درخشانی را از خود ارائه دادند.

رونالدینیو خودش در دوران حضور در مستطیل سبز نمایشی جذاب و تکنیکی ارائه داده و از ستاره های محبوب آن مقطع بود. حالا رونالدینیو در مصاحبه ای مدعی شد بازیکنان فراوانی در دنیای فوتبال چشم او را گرفته اند، اما ستاره های هجومی لیورپول بیش از همه مورد پسندش قرار دارند.

رونالدینیو گفت: “انتخاب فقط یک تیم در شرایط فعلی واقعا کار سختی است و تعداد زیادی تیم محبوب برای من وجود دارد. من واقعا بازیکنان زیادی از باشگاه‌های مختلفی را دوست دارم، پس انتخاب تنها یک باشگاه برایم دشوار خواهد بود. من فکر می‌کنم هر باشگاهی بازیکنان بزرگی دارد که من دوست دارم کار آنها را تماشا کنم، اما فکر می‌کنم بازیکنان هجومی لیورپول آنهایی هستند که در این مقطع من واقعا از دنبال کردن‌شان لذت می برم.”

  نتایج دیدارهای برگزار شده شب دوم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان