• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • یک خبر ناامید کننده برای طرفداران رئال مادرید

یک خبر ناامید کننده برای طرفداران رئال مادرید

پیام جوان: به نقل از ورزش سه، رئال مادرید در یک سال اخیر درگیر برنامه بازسازی استادیوم سانتیاگو برنابئو بوده و هزینه گزافی را از این بابت صرف کرده است. همچنین شیوع ویروس کرونا درآمدهای این باشگاه را به شکل عجیبی کاهش داده و رئال مادرید در حال حاضر پولی برای خرید بازیکن جدید ندارد. رادیو مارکا مدعی شد فلورنتینو پرز اخیرا این خبر را به اعضای هیئت مدیره باشگاه رئال مادرید اعلام کرده است.

کهکشانی ها در پایان فصل با زین الدین زیدان قطع همکاری کرده و کارلو آنچلوتی را به جای او منصوب کردند و این سرمربی باید فصل جدید را در شرایط ویژه ای آغاز کند. البته شایعات ماه های اخیر در همان ابتدای بازار تابستانی به حقیقت پیوست و داوید آلابا، مدافع اتریشی بایرن مونیخ با رئال مادرید به توافق دست یافت. اما علیرغم مطرح شدن نام های فراوان، لوس بلانکوس دیگر شرایط خرید بازیکن جدیدی را ندارد. البته یک استثنا در این میان وجود دارد و آنهم کیلیان امباپه است.

در واقع اگر پاری سن ژرمن موفق به توافق با این ستاره فرانسوی نشود، فلورنتینو پرز هرگز این فرصت را از دست نداده و به هر قیمتی برای خرید امباپه اقدام خواهد کرد. هواداران رئال مادرید امیدوار به جذب یک مدافع میانی دیگر به جای سرخیو راموس بودند، اما این اتفاق رخ نخواهد داد و این تیم با جذب داوید آلابا به کار خود پایان می دهد. این اخبار در حالی منتشر شده که به نظر رافائل واران نیز در آستانه جدایی از رئال مادرید قرار گرفته است.

  مهدی طارمی در لیست ۲۴ نفره پورتو برای بازی مقابل اتلتیکو مادرید در لیگ قهرمانان اروپا

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان