• Home
  • >
  • اخبار کالیفرنیا
  • >
  • قوانین جدید سال ۲۰۲۲ جنبه‌های سیستم آموزشی کالیفرنیا را تغییر خواهد داد

قوانین جدید سال ۲۰۲۲ جنبه‌های سیستم آموزشی کالیفرنیا را تغییر خواهد داد

پیام جوان: به گزارش فاکس ۴۰، سال جدید به معنای شروع قوانین جدیدی برای سیستم های آموزشی کالیفرنیا در سراسر ایالت است.

از سال ۲۰۲۲، مدارس راهنمایی و دبیرستانی که حداقل یک دوره آموزشی در زمینه آموزش بهداشت ارائه می دهند، باید بهداشت روان را نیز در این دوره ها بگنجانند.

در میان نگرانی‌ها از بحران سلامت روان جوانان پس از شروع همه‌گیری، قانون‌گذاران امیدوارند که این برنامه درسی به دانش‌آموزان کمک کند تا علائم و نشانه‌های بیماری روانی را شناسایی کرده و آنها را برای درخواست کمک توانمند کند.

یک قانون جداگانه، کالج‌های محلی را در سال تحصیلی آینده ملزم می‌کند که دوره‌های مطالعات قومیتی را در هر یک از پردیس‌های خود ارائه دهند. این دوره ها از سال تحصیلی ۲۰۲۴-۲۰۲۵ شروع می شود.

قوانین سال جدید همچنین ساعتی را برای دبیرستان‌های سراسر کالیفرنیا درنظر می‌گیرد تا مطالعات قومیتی را از سال تحصیلی ۲۰۲۵-۲۰۲۶ آغاز کنند و آن را به یک شرط فارغ التحصیلی برای دانش آموزان دبیرستانی که در سال های ۲۰۲۹-۲۰۳۰ فارغ التحصیل می شوند، تبدیل می‌کند.

قانون جدید دیگری تمام مدارس دولتی کالیفرنیا را ملزم می کند که محصولات قاعدگی رایگان را برای دانش آموزان کلاس ششم به بالا ارائه دهند. این قانون همچنین در مورد مدارس دانشگاه ایالتی کالیفرنیا و همه مناطق کالج محلی اعمال می شود.

  تجمع جمعیت زیادی در سن‌فرنسیسکو در اعتراض به تسلط طالبان بر افغانستان

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان