• Home
  • >
  • زندگی
  • >
  • تعداد مراجعان روزانه‌ی سرپایی کرونا در تهران از عدد ۱۰ هزار نفر بیشتر شده است

تعداد مراجعان روزانه‌ی سرپایی کرونا در تهران از عدد ۱۰ هزار نفر بیشتر شده است

فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلان شهر تهران نسبت به افزایش بیماران سرپایی مبتلا به کرونا هشدار داد و گفت: مدت ها بود که تعداد مراجعان روزانه سرپایی کرونا در تهران به کمتر از ۱۰ هزار نفر رسیده بود که این تعداد در روز گذشته به بیش از ۱۰ هزار نفر رسید.

وی اظهار داشت: افزایش مراجعان سرپایی کرونا در تهران به عنوان هشدار باید تلقی کرد و روز گذشته برای اولین بار پس از چندین روز، باردیگر تعداد مراجعان سرپایی از عدد ۱۰ هزار نفر بیشتر شده است.

زالی با بیان این که افزایش آمار بیماران کرونایی در شهر و استان تهران رخ داده است، گفت: در چهارمین هفته خرداد نسبت به هفته اول خرداد ماه ۹ درصد افزایش مراجعان کرونا را داشتیم و همچنین در هفته سوم خرداد ماه نسبت به هفته اول خرداد ماه ۳.۳ درصد افزایش را شاهد بودیم.

فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلان شهر تهران همچنین گفت: میزان مراجعین بستری هم در ۴۸ ساعت گذشته روبه افزایش بوده است.

زالی ادامه داد: در حال حاضر در تهران ۴ هزار و ۵۰۰ نفر بیمار کرونایی بستری داریم که از این تعداد ۱۹۰۰ بیمار در بخش مراقبت های ویژه بستری هستند. تعداد موارد جدید بستری روز گذشته در تهران به عدد ۹۸۰ بیمار رسیده است.

تهران همچنان نارنجی است

وی افزود: در حال حاضر در شرق استان تهران، شهر دماوند و فیروزکوه دارای وضعیت قرمز کرونایی هستند و آخرین بررسی های ما نشان می دهد که بقیه شهرهای استان تهران از جمله شهر تهران نارنجی هستند.

زالی از مردم خواست همچنان توصیه های بهداشتی از جمله استفاده از ماسک، فاصله گذاری اجتماعی و شستن مرتب دست ها را به طور جدی رعایت کنند.

  یوگا به تسکین احساس اضطراب کمک می کند

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان