• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • امید در اردوی دورتموند: بازگشت سانچو به تمرینات

امید در اردوی دورتموند: بازگشت سانچو به تمرینات

در آستانه بازی برگشت دوتموند و سیتی در مرحله یک چهارم نهایی چمپیونزلیگ در روز چهارشنبهف دورتموند اعلام کرده است که جیدون سانچو پس از یک ماه دوری از میادین به دیلی مصدومیت عضلانی، به تمرینات این تیم بازگشته است. بازگشت سانچو یکی از عناصر کلیدی در تلاش این تیم در ادامه فصل برای موفقیت در بوندسلیگا و همچنین در رقابت های اروپایی است.

سانچو از زمان پیروزی دورتموند بر مونشن گلادباخ در یک چهارم نهایی جام حذفی آلمان در تاریخ دوم مارس دیگر برای سیاه و زردها به میدان نرفته است.

ستاره ۲۱ ساله در دیدار رفت برابر منچسترسیتی که با شکست ۲-۱ دورتموند خاتمه یافت نیز غایب بود و همچنین نتوانست در سه بازی تیم ملی انگلیس در مقدماتی جام جهانی نیز شرکت کند.

روز یکشنبه توییتر باشگاه دورتموند توییت کرد: “جیدون سانچو به زمین تمرین برگشت تا صبح امروز یک جلسه تمرین انفرادی داشته باشد.”

سانچو محصول آکادمی منچسترسیتی است و در ۱۷ سالگی از امضای قرارداد جدید با این تیم امتناع کرد تا در سال ۲۰۱۷ به دوتموند بپیوندد. او در این فصل در بوندسلیگا شش گل به ثمر رسانده و ۹ پاس گل داده است.

شایعات بسیاری پیرامون آینده جیدون سانچو در جریان است و بسیاری معتقدند که او در تابستان پیش رو دورتموند را ترک خواهد کرد، هر چند آینده او در این باشگاه بسیار به این موضع بستگی دارد که در فصل آینده به چمپیونزلیگ برسند یا نه.

  داور سوریه‌ای قضاوت دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و هنگ‌کنگ را بر عهده خواهد داشت

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان