• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • وعده مدیران باشگاه استقلال برای پرداخت بخشی از مطالبات اعضای تیم همچنان عملی نشده!
استقلال

وعده مدیران باشگاه استقلال برای پرداخت بخشی از مطالبات اعضای تیم همچنان عملی نشده!

پیام جوان: به نقل از ورزش سه، در پی مشکلات مالی و سخت‌افزاری موجود در باشگاه استقلال مسئولان باشگاه قول داده بودند که تا قبل از دربی پایتخت بخشی از مطالبات اعضای تیم پرداخت شود. با محقق نشدن این وعده نصرالله عبداللهی سرپرست استقلال روز قبل از مسابقه با پرسپولیس اعلام کرد که بخشی از پول بعد از دربی به حساب بازیکنان و کادرفنی واریز می‌شود اما تا این لحظه چنین اتفاقی رخ نداده است!

حالا وعده مسئولان استقلال مبنی بر اینکه روز شنبه درصدی از قرارداد اعضای تیم را پرداخت می‌کنند باز هم شکل عملی به خود نگرفته تا مشکلات استقلال بیشتر از قبل به چشم بیاید.

این در حالی است که فرهاد مجیدی برای برد در دربی اعلام کرده بود که از حساب شخصی اش نفری ۵۰ میلیون تومان به بازیکنان پاداش می‌دهد اما ظاهرا مسئولان استقلال هنوز قصدی برای پرداخت پول به بازیکنان و حل مشکلات ندارند.

این در شرایطی است که اصغر ملکیان رییس هیات مدیره استقلال هم روز جمعه در مصاحبه ای گفته بود شنبه صبح به اعضای تیم پول داده می‌شود که هنوز هیچ اتفاقی نیفتاده است.

بی تردید با ادامه این روند بار دیگر شاهد آن خواهیم بود که صدای مجیدی و بازیکنان در بیاید و مشکلات باشگاه شکل عجیب تری به خود بگیرد.

  بانک تجارت که در چند روز گذشته به عنوان یکی از خریداران باشگاه استقلال از آن نام برده می شد به این موضوع واکنش نشان داد

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان