• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • انریکه: به دلیل تاکتیکی به راموس بازی ندادم

انریکه: به دلیل تاکتیکی به راموس بازی ندادم

اسپانیا توانست با برد قاطع ۳-۱ برابر کوزوو با یک امتیاز بیشتر از سوئد صدرنشین گروه B این رقابت ها شود. هر چند اشتباه بد و عجیب اونای سیمون و خروج بی دلیل او از دروازه، باعث شد تا بسار حلیمی از میانه‌های زمین با شوتی دقیق، توپ را به قعر دروازه اسپانیا بفرستد. دنی اولمو، فران تورس و جرارد مورنو زننده سه گل اسپانیا در این دیدار بودند.

لوییز انریکه پس از بازی گفت: “از چیزی که امروز در زمین چمن دیدم بسیار راضی ام. ما عالی بازی کردیم و پیروزی ما هرگز مورد تردید قرار نگرفت. ”

سرمربی اسپانیا به رغم برد اما لحظات سختی را در کنفرانس مطبوعاتی پشت سر گذاشت چرا که باید توضیح می داد چرا سرخیو راموس را در دقیقه ۸۶ بازی به زمین فرستاده است! راموس به تازگی و پس از پشت سر گذاشتن دوران نقاهت پس از جراحی بر روی زانو خود به میدان بازگشته است.

مدافع کهنه کار و کاپیتان اسپانیا در تساوی ۱-۱ برابر یونان ۴۵ دقیقه در زمین حضور داشت و در پیروزی ۲-۱ برابر گرجستان نیز بازی را از روی نیمکت دنبال کرد.

انریکه در این باره افزود: “راموس بازی نکرد چون این تصمیم تکنیکی من بود. او هیچ مشکلی ندارد اما من تصمیم می گیرم که چه کسی بازی کند. راموس خوب است اما تازه از یک مصدومیت جدی بازگشته من تصمیم گرفتم که دیگر بازیکنان باید امروز به جای او بازی کنند.
رفتار او مثال زدنی است. رهبران واقعی آنهایی هستند که همواره در خدمت تیمند و مشارکت دارند، حتی اگر از روی نیمکت باشد.”

  برنامه پیر امریک اوبامیانگ، ستاره گابنی بارسلونا پس حضور در این تیم

راموس که در این مسابقه برای صد و هشتادمین بار برای تیم ملی اسپانیا به زمین می رفت، با گذشت شانزده سال و پنج روز از نخستین مسابقه خود با پیراهن لاروخا، با سابقه ترین بازیکن تاریخ اسپانیا از نظر مدت زمان در تیم ملی این کشور شد.

انریکه در پاسخ به این سوال که چطور راموس را اداره می کند و با او کنار می آید، گفت: “خیلی از آنچه که فکر می کنید آسان تر است!”

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان