• Home
  • >
  • اخبار کالیفرنیا
  • >
  • ارائه برچسب‌های الکترونیکی خطوط هواپیمایی آلاسکا برای اولین بار، در سن حوزه

ارائه برچسب‌های الکترونیکی خطوط هواپیمایی آلاسکا برای اولین بار، در سن حوزه

پیام جوان: به گزارش کی تی وی یو، آلاسکا ایرلاینز به اولین شرکت هواپیمایی ایالات متحده تبدیل خواهد شد که برچسب های الکترونیکی را بر روی چمدان های چک شده شما نصب می کند. آنها این کار را دقیقاً در اینجا در بی اریا انجام می دهند. فرودگاه بین المللی سن حوزه اولین مکانی در کشور خواهد بود که مسافران می توانند بدون انتظار چمدان های خود را تحویل بگیرند.

این برچسب همان چیزی است که هنگام تحویل گرفتن چمدان های خود در فرودگاه به آن عادت کرده اید. اکنون آلاسکا ایرلاینز می‌گوید که می‌خواهد با استفاده از یک دستگاه الکترونیکی، سرعت بیشتری را برای مردم فراهم کند تا به جایی که می‌روند برسند.

خطوط هوایی آلاسکا اعلام کرد که در اواخر سال جاری، آنها برچسب های الکترونیکی مانند این را به ۲۵۰۰ مسافر خواهند داد. آنها می گویند هدف این است که زمان صرف شده برای چک کردن چمدان تا ۴۰٪ کاهش یابد.

مردم در تابستان امسال بیشتر سفر می کنند و ساده کردن روند تحویل و چک کردن چمدان‌ها در فرودگاه های شلوغ به شدت مورد نیاز است.

خطوط هوایی آلاسکا بیانیه ای منتشر کرد و در بخشی از آن گفت:

نه تنها برچسب‌های کیف الکترونیکی ما به مهمانان ما اجازه می‌دهد تا به سرعت چمدان‌های خود را پس از رسیدن به فرودگاه تحویل دهند، این دستگاه‌ها همچنین به کارمندان ما این فرصت را می‌دهند که زمان بیشتری را با مهمانانی که درخواست کمک می‌کنند بگذرانند. خطوط را در لابی های ما کاهش دهید.

فعال‌سازی این برچسب‌ها، با اپ هواپیمایی آلاسکا که برای اعلام حضور استفاده می‌شود، انجام می‌شود.

  ادامه تعطیلی چندین مدرسه در Sonoma County به دلیل مشکلات مربوط به آب و هوا

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان