• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • شرط پی اس جی برای انتقال امباپه به رئال

شرط پی اس جی برای انتقال امباپه به رئال

آینده کیلیان امباپه در پی اس جی همچنان مبهم به نظر می رسد. ستاره فرانسوی ۲۲ ساله از ۲۰۱۷ برای باشگاه پاریسی بازی می کند و تنها یک سال دیگر با این باشگاه قرارداد دارد.

امباپه مدت هاست که پیشنهاد تمدید را دریافت کرده ولی تاکنون در سه نوبت آن را رد کرده است. در حالی که سران پی اس جی و در راس شان لئوناردو مدیر ورزشی، علنی و غیرعلنی او را برای تصمیم گیری تحت فشار گذاشته اند و حتی گفته می شد او ماه گذشته در مورد آینده اش نظر قطعی را خواهد گرفت، در نهایت همه چیز را به بعد موکول کرد.

رئال سخت به دنبال جذب امباپه است ولی باشگاه پاریسی روی او ۲۳۵ میلیون یورو قیمت گذاشته است. طبق ادعای ABC اگر رئال حاضر شود وینیسیوس را در ازای انتقال امباپه به پی اس جی واگذار کند، رقم انتقال به ۱۶۵ میلیون یورو کاهش خواهد یافت که برای رئال مادرید پرداختش مقدور به نظر می رسد.

لئوناردو به شدت علاقه مند به وینیسیوس است اما رئال هم روی این ستاره برزیلی حساب باز کرده و معتقد است به زودی او یکی از بهترین وینگرهای دنیا خواهد شد.

وینی سومین فصل حضورش در رئال را پشت سر می گذارد ولی هنوز نتوانسته در تمام کنندگی و نیز ارسال پاس های آخر موفق عمل کند و این دو نقطه ضعف بزرگ او محسوب می شوند. در حال حاضر بعید است رئال با شرط پی اس جی موافقت کند و به نظر تنها راه انتقال امباپه این است که او یک سال دیگر در پی اس جی بماند و با اتمام قراردادش به عنوان بازیکن آزاد راهی باشگاه مادریدی شود.

  اسامی ۱۰ کشتی گیر برتر تاریخ آمریکا

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان