• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • پیکارهای دسته ۸۱ کیلوگرم وزنه‌برداری قهرمانی نوجوانان آسیا با دو مدال نقره و برنز مجموع برای نمایندگان ایران به پایان رسید

پیکارهای دسته ۸۱ کیلوگرم وزنه‌برداری قهرمانی نوجوانان آسیا با دو مدال نقره و برنز مجموع برای نمایندگان ایران به پایان رسید

پیام جوان: مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا صبح امروز با مصاف مدعیان دسته ۸۱ کیلوگرم نوجوانان در کشور ازبکستان برگزار شد که در پایان امیرحسین قربانی و ایلیا صالحی‌پور نمایندگان ایران در این دسته موفق به کسب یک مدال طلا، ۲ نقره و سه برنز شدند.

بر این اساس امیرحسین قربانی در حرکت یکضرب با مهار ۱۴۱ کیلوگرم به مدال طلا رسید و ایلیا صالحی‌پور با ۱۳۴ کیلوگرم در جایگاه سوم قرار گرفت. دنیس پولوبویارینوف با حد نصاب ۱۴۰ کیلوگرم به مدال نقره یکضرب دسته ۸۱ کیلوگرم رسید.

در حرکت دوضرب نیز قربانی پایین‌تر از ورزشکار ازبکستان و ایلیا صالحی‌پور قرار گرفت و به مدال برنز رسید. وی در این حرکت ۱۶۵ کیلوگرم را مهار کرد که در مهار وزنه ۱۷۲ کیلوگرمی ناموفق بود. بدین ترتیب ایلیا صالحی‌پور با مهار وزنه ۱۷۱ کیلوگرم در جایگاه دوم قرار گرفته و به مدال نقره رسید. دنیس پولوبویارینوف از ازبکستان با مهار وزنه ۱۷۳ کیلوگرمی به مدال طلای دوضرب دست یافت.

بدین ترتیب پولوبویارینوف با رکورد مجموع ۳۱۳ کیلوگرم در جایگاه نخست دسته ۸۱ کیلوگرم قرار گرفت. امیرحسن قربانی نیز با ۳۰۶ کیلوگرم به مدال نقره مجموع رسید و ایلیا صالحی‌پور نیز مدال برنز را کسب کرد.

رده بندی کلی دسته ۸۱ کیلوگرم قهرمانی نوجوانان آسیا به شرح زیر است:

رده‌بندی یک‌ضرب:

۱- امیر حسین قربانی ۱۴۱ کیلوگرم مدال طلا

۲- دنیس پولوبویارینوف از ازبکستان با ۱۴۰ کیلوگرم مدال نقره

۳- ایلیا صالحی‌پور ۱۳۴ کیلوگرم مدال برنز

رده بندی دوضرب:

۱- دنیس پولوبویارینوف ۱۷۳ کیلوگرم مدال طلا

۲- ایلیا صالحی‌پور ۱۷۱ کیلوگرم مدال نقره

۳- امیر حسین قربانی ۱۶۵ کیلوگرم مدال برنز

  آسیب دیدگی مهدی طارمی در دیدار تیم ملی فوتبال ایران مقابل عراق و نگرانی رسانه‌های پرتغال

رده‌بندی مجموع:

۱- دنیس پولوبویارینوف با مهار مجموع ۳۱۳ کیلوگرم مدال طلا

۲- امیر حسین قربانی با مهار مجموع ۳۰۶ کیلوگرم مدال نقره

۳- ایلیا صالحی‌پور با مهار مجموع ۳۰۵ کیلوگرم مدال برنز

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان