• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • طعنه سنگین گلر ایندیپندنت به سرمربی اروگوئه

طعنه سنگین گلر ایندیپندنت به سرمربی اروگوئه

سباستین سوسا، دروازه‌بان اروگوئه‌ای ایندیپندنت، افکار ناامید کننده خود را در رابطه با عدم دعوت به تیم ملی اروگوئه به زبان آورده است. او مدعی شده که ۱۵ دروازه‌بان مختلف در این سال ها به اردوی تیم ملی اروگوئه دعوت شده اند اما هیچگاه فرصتی به او نرسیده است. البته او امید خود را از دست نمی‌دهد اما در صحبت های خود به اسکار تابارز، سرمربی اروگوئه، کنایه می زند.

این دروازه بان ۳۴ ساله و باتجربه روز شنبه یک بار دیگر قابلیت های فوق العاده خود را به نمایش گذاشت و با نمایش خیره کننده در ضربات پنالتی مقابل استودیانتس به تیمش در راه رسیدن به نیمه نهایی لیگ کاپ کمک کرد.

او بعد از این درخشش در مصاحبه ای گفت: “من به دنبال نزدیک بودن به اروگوئه و بازی در یکی از رقابتی ترین لیگ های آمریکا مثل آرژانتین و البته حضور در یک تیم بزرگ بودم. من چیزهای زیادی را ارائه داده ام اما هنوز از نظر اسکار تابارز دور هستم.

من دوست دارم بدانم که برای حضور در تیم ملی اروگوئه دیگر چه کاری باید انجام دهم. من تمام تلاش خود را انجام داده ام اما این اتفاق برای من نیفتاده است. با این همه منتظر می‌مانم و امید و ایمان خود را از دست نمی دهم.”

سوسا همچنین در صفحه اینستاگرام خود با طعنه و البته اشاره به حضور انزو پرز درون دروازه ریورپلاته در مسابقه بامداد امروز برابر سانتافه، یک استوری قرار داد و نوشت: “اگر انزو پرز اروگوئه ای بود مربی او را قبل از من به تیم ملی دعوت می کرد. ناامیدی و عصبانیت.”

  نگرانی کره جنوبی از آسیب دیدگی سون هیونگ مین کاپیتال این تیم در دیدار مقابل ایران

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان