• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • بیشترین دستمزد در لیگ برتر؛ یک اسپانیایی در صدر

بیشترین دستمزد در لیگ برتر؛ یک اسپانیایی در صدر

روز گذشته بود که باشگاه منچسترسیتی خبر از تمدید قرارداد کوین دی بروینه داد. ستاره بلژیکی تا ۲۰۲۳ قرارداد داشت ولی اکنون تا ۲۰۲۵ به سیتیزن ها متعهد خواهد بود. اگر او تا پایان قراردادش بماند، همچون ونسان کمپانی، داوید سیلوا و سرخیو آگوئرو، دوران حضورش را به یک دهه خواهد رساند.

دی بروینه قبل از تمدید، هفته ای ۳۰۰ هزار پوند دریافت می کرد ولی این دستمزد حالا افزایش یافته است. هرچند رقم دقیق دستمزد فعلی او اعلام نشده ولی دیلی میل نوشته است که این مبلغ همچنان پایین تر از دریافتی داوید دخیا گلر اسپانیایی منچستریونایتد است و او هنوز از این حیث رکورددار است.

شاید اگر ضرر ۱۵۰ میلیون یورویی سیتی در دوران پاندمی کرونا نبود، دی بروینه حالا دستمزدی بیشتر از دخیا هم دریافت می کرد.

طبق فهرست اعلام شده از سوی دیلی میل، دخیا با دستمزد هفتگی ۳۷۵ هزار پوند در صدر قرار دارد. پس از او پیر امریک اوبامیانگ از آرسنال با ۳۵۰ هزار پوند قرارد دارد و کوین دی بروینه بدون احتساب افزایش فعلی، در رده سوم است.

رحیم استرلینگ از سیتی با ۳۰۰ هزار پوند، پل پوگبا از یونایتد با ۲۷۰ هزار پوند، آنتونی مارسیال از یونایتد با ۲۵۰ هزار پوند، سرخیو آگوئرو از سیتی با ۲۲۰ هزار پوند، محمد صلاح از لیورپول با ۲۲۰ هزار پوند، بن چیلول از چلسی با ۱۹۰ هزار پوند و ویرژیل فن دایک از لیورپول با ۱۸۰ هزار پوند دستمزد هفتگی، در رده های بعدی قرار دارند.

 

  لیگ فوتبال اوکراین با شروع جنگ، به حالت تعلیق درآمد

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان