• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • رئیس فدراسیون بوکس ایران: به یقین می‌گویم تجزیه طلب و منافق کسی است که این رفتارهای خشن را بجای گفتگو با مردم کشورش جایگزین می‌کند

رئیس فدراسیون بوکس ایران: به یقین می‌گویم تجزیه طلب و منافق کسی است که این رفتارهای خشن را بجای گفتگو با مردم کشورش جایگزین می‌کند

پیام جوان: حسین ثوری، رئیس فدراسیون بوکس ایران با انتشار پستی در حساب اینستاگرامش و با تسلیت به مردم داغدار ایران نوشت: بی تدبیری و تنگ نظری لایه های پنهان خود را هر روز عریان و عریان تر می کند و خشونت پی پروا چهره ی زشت خود را نمایان و نمایان‌ تر.

عضو هیات رئیسه کنفدراسیون بوکس آسیا در ادامه این پست اینستاگرامی ادامه داد: نه ما تجزیه طلب هستیم و نه عامل دشمن؛ به ولله این مردم کشور خود را یکپارچه دوست دارند ، به ما انگ تجزیه طلبی نزنید به یقین می‌گویم تجزیه طلب و منافق کسی است که این رفتارهای خشن را بجای گفتگو با مردم کشورش جایگزین می‌کند.

وی با انتقاد از مسئولان جمهوری اسلامی، در بخش دیگری از پست اینستاگرامی نوشت: جناب مسئول لطفا مسئولانه دلسوز مردمی باش که وجودشان نعمت است و آنها ولی نعمت شما هستند ،بله امروز ولی نعمت های شما نارحت هستند،. ناراحت تبعیضاتی هستند که به ناروا علیه آنها تحمیل شده است. ناراحت از آقا زادگانی هستند که با ثروت آنها در کشورهای متخاصم زندگی می‌کنند. ناراحت از فشارهای سخت اقتصادی هستند که شما هرگز آن را تجربه نکرده‌اید.

رئیس فدراسیون بوکس ایران خطاب به مسئولان نظام تاکید کرد: آیا شما کودکان بازمانده از تحصیل، به دلیل فقدان امکانات مناسب آموزشی و فقر اقتصادی را می‌شناسید؟ آیا شما کودکان فاقد شناسنامه را که دارای استعدادهای درخشانی هستند را از نزدیک دیده‌اید؟ آیا شما اطلاع دارید کمترین سرانه فضای آموزشی، ورزشی، فرهنگی، اقتصادی… متعلق به کجای این سرزمین پهناور است؟ آیا شما آماری از کودکان کار دارید؟

  ابلاغ حکم یک سال حبس تعزیری به یاشار تبریزی، فعال مدنی مشروطه‌خواه

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان