• Home
  • >
  • اخبار کالیفرنیا
  • >
  • قطعی تلفن و اینترنت در دو شهرستان کالیفرنیا، به سرقت کابل‌های ارتباطی نسبت داده شد

قطعی تلفن و اینترنت در دو شهرستان کالیفرنیا، به سرقت کابل‌های ارتباطی نسبت داده شد

پیام جوان: به گزارش فاکس ۴۰، مظنونی پس از دزدیدن کابل های مسی (که موجب قطعی برق می شد) در دو شهرستان Yuba County و Nevada County، دستگیر و به پشت میله های زندان منتقل شد.

حدود ساعت ۷ صبح چهارشنبه، پلیس پس از دریافت گزارشاتی در رابطه با به سرقت بردن کابل های مسی توسط دو مرد، به منطقه‌ی East 11th street و Ramirez street اعزام شد. افسران حتی پس از رسیدن و جست و جو این منطقه نتوانستند مظنونین این پرونده و یا هیچ کابلی را پیدا کنند.

حوالی ساعت ۱۰ صبح، اداره پلیس مریزویل تماسی از Comcast دریافت کرد مبنی بر اینکه سیم‌ها در نزدیکی کلانتر شهرستان یوبا قطع و دزدیده شده‌اند. Comcast گفت که “یک کابل بزرگ در حدود ساعت ۷ صبح قطع و به سرقت رفت”

پلیس گفت که کابل به سرقت رفته منجر به قطع شدن خطوط تلفن و اینترنت در سراسر شهرستان های یوبا و نوادا شده است. طبق گزارش‌ها، خسارت وارده به Comcast “به دلیل تعداد خدماتی که از کار افتاده است، حدود ۱۰۰۰۰۰ دلار تخمین زده می‌شود.”

پلیس سپس به جست و جو آپارتمانی در ۱۱۰۰ block of Ramirez Street پرداخت. جایی که Javier Chacon بیست و شش ساله به جرم بریدن کابل دستگیر شد.

به گفته‌ی پلیس، دلیل این کار وی ظاهرا این بوده که وی به اشتباه فکر می‌کرده که کابل هایی که او دزدیده از جنس مس بوده اند.

پلیس گفت که “چاکون به دلیل خرابکاری، سرقت بزرگ و جراحت مخرب به خطوط ارتباطی به بازداشت در زندان شهرستان یوبا محکوم شد.”

  پاره شدن خطوط انتقال گاز باعث آتش سوزی در Daly City شد

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان