• Home
  • >
  • اخبار کالیفرنیا
  • >
  • انتخابات ۸ نوامبر در سن فرنسیسکو: اعلام مناطق جدید و نیاز به کارگران دوزبانه

انتخابات ۸ نوامبر در سن فرنسیسکو: اعلام مناطق جدید و نیاز به کارگران دوزبانه

پیام جوان: روز انتخابات ۸ نوامبر است، اما رای دهندگان از قبل و در رای گیری زودهنگام، برگه های رای خود را پر می کنند. مرکز رای گیری دپارتمان انتخابات سن فرنسیسکو برگه های رای را می پذیرد و اتاق‌های رای گیری در طبقه اول شهرداری باز است.

جان آرنتز، مدیر انتخابات سن فرنسیسکو می‌گوید که نزدیک به ۴۹۸۰۰۰ رای دهنده ثبت نام کرده‌اند. وی گفت: “ما تاکنون حدود ۷۵۰۰۰ برگه رای دریافت کرده ایم. این حدود ۱۵ درصد مشارکت کنندگان در انتخابات است.”

آرنتز می گوید که تعداد محل های رای گیری از ۵۸۸ به ۵۰۱ کاهش یافته است و محل های رای گیری حداکثر در ۵ تا ۶ بلوک خواهند بود.

وی می‌گوید که آنها توانسته‌اند کارکنان محل‌های رای گیری را تامین کنند، اما همچنان به کارکنان دوزبانه در شهری که مردم می‌توانند برای رای دادن به بیش از ۱۲ زبان ثبت‌نام کنند، نیاز دارند.

در روز انتخابات، این اداره همچنین تابلوهایی را در محل های رای گیری قدیمی قرار خواهد داد که رای دهندگان را به مکان های جدید هدایت می کند.

رای دهندگانی که هنوز ثبت نام نکرده اند می توانند با مراجعه به طبقه اول شهرداری یا مراجعه به محل رای گیری در روز انتخابات رای دهند.

کسانی که برگه های رای دارند گزینه های مختلفی برای تحویل آن دارند.

آرنتز گفت: «تا زمانی که افراد برگه‌های رای‌گیری را تا روز انتخابات به دست ما برسانند یا در روز انتخابات مهر و پست کنند، ما می‌توانیم آن رای‌ها را بشماریم».

وب سایت اداره انتخابات SF:
https://sfelections.sfgov.org/voting

سایت جستجوی منطقه جدید SF:
https://sfelections.org/tools/districts_lookup

  آمریکا در پاسخ به حمله پهپادی به پایگاهش در اردن، به اهداف متعددی حمله خواهد کرد

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان