• Home
  • >
  • ایران و جهان
  • >
  • فراخوان گروه جوانان محلات تهران برای برگزاری تظاهرات ضد حکومتی در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه، دهم و یازدهم آبان

فراخوان گروه جوانان محلات تهران برای برگزاری تظاهرات ضد حکومتی در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه، دهم و یازدهم آبان

پیام جوان: در ادامه خیزش انقلابی شهروندان علیه جمهوری اسلامی، گروه جوانان محلات تهران در فراخوانی از مردم خواست در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه، دهم و یازدهم آبان در همه خیابان‌های مرکز شهرها و از ظهر و غروب همان روزها، در همه محلات شهرها تظاهرات ضدحکومتی برگزار کنند.

به گزارش ایران اینترنشنال، ین گروه در حساب خود در شبکه‌های اجتماعی نوشت: «سران رژیم کودک‌کش و سفاک جمهوری اسلامی نباید تصور کنند که تا ابد می‌توانند به جنایت و کشتار ادامه دهند! خامنه‌ای و اذنابش بدانند که برای همه خون‌هایی که ریخته‌اند باید تقاص پس دهند.»

این گروه خطاب به مقام‌های جمهوری اسلامی اضافه کرد: «منتظر انتقام باشید، به سراغتان می‌آییم؛ خیلی زودتر از آن‌چه که تصور می‌کنید.»

جوانان محلات تهران تاکید کردند که مردم برای پیگیری مطالبات و حمایت از دانشجویان و جامعه پزشکی، امروز و فردا راهی خیابان شوند.

همچنین جوانان محلات تبریز هم برای برگزاری تظاهرات فراخوان دادند. این در حالی است که روز سه‌شنبه ۱۰ آبان، اعتراضات و تحصن‌های دانشجویی در سراسر کشور ادامه یافت و تعداد زیادی از دانشجویان در دانشگاه‌های مختلف برخی شهرها از رفتن به کلاس درس خودداری کردند.

موج جدید تحصن‌ها و تجمع‌های دانشجویی و همچنین فراخوان‌ها برای برگزاری تظاهرات در ایران در حالی است که روز شنبه هفتم آبان، حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، دانشجویان را تهدید کرد و تعداد دانشجویانی را که به قول او «پژواک صدای دشمن شده‌اند»، اندک دانست.

او در تهدید خود گفت: «ای دانشجویان و جوانان به گوش باشید که ملت ایران پذیرای این حرکات و هتک حرمت‌ها و ارزش‌ها نخواهند بود.»

  یورگن لوکادیا، بازیکن میلیون یورویی پرسپولیس ایران را ترک کرد

با گذشت بیش از ۴۰ روز از خیزش سراسری علیه جمهوری اسلامی، این خیزش انقلابی همچنان ادامه دارد و مقام‌های جمهوری اسلامی با وجود تلاش‌ها برای سرکوب اعتراضات، نتوانستند مانع تداوم آن شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان