• Home
  • >
  • ایران و جهان
  • >
  • فراخوان گروه جوانان محلات تهران برای برگزاری تظاهرات ضد حکومتی در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه، دهم و یازدهم آبان

فراخوان گروه جوانان محلات تهران برای برگزاری تظاهرات ضد حکومتی در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه، دهم و یازدهم آبان

پیام جوان: در ادامه خیزش انقلابی شهروندان علیه جمهوری اسلامی، گروه جوانان محلات تهران در فراخوانی از مردم خواست در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه، دهم و یازدهم آبان در همه خیابان‌های مرکز شهرها و از ظهر و غروب همان روزها، در همه محلات شهرها تظاهرات ضدحکومتی برگزار کنند.

به گزارش ایران اینترنشنال، ین گروه در حساب خود در شبکه‌های اجتماعی نوشت: «سران رژیم کودک‌کش و سفاک جمهوری اسلامی نباید تصور کنند که تا ابد می‌توانند به جنایت و کشتار ادامه دهند! خامنه‌ای و اذنابش بدانند که برای همه خون‌هایی که ریخته‌اند باید تقاص پس دهند.»

این گروه خطاب به مقام‌های جمهوری اسلامی اضافه کرد: «منتظر انتقام باشید، به سراغتان می‌آییم؛ خیلی زودتر از آن‌چه که تصور می‌کنید.»

جوانان محلات تهران تاکید کردند که مردم برای پیگیری مطالبات و حمایت از دانشجویان و جامعه پزشکی، امروز و فردا راهی خیابان شوند.

همچنین جوانان محلات تبریز هم برای برگزاری تظاهرات فراخوان دادند. این در حالی است که روز سه‌شنبه ۱۰ آبان، اعتراضات و تحصن‌های دانشجویی در سراسر کشور ادامه یافت و تعداد زیادی از دانشجویان در دانشگاه‌های مختلف برخی شهرها از رفتن به کلاس درس خودداری کردند.

موج جدید تحصن‌ها و تجمع‌های دانشجویی و همچنین فراخوان‌ها برای برگزاری تظاهرات در ایران در حالی است که روز شنبه هفتم آبان، حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، دانشجویان را تهدید کرد و تعداد دانشجویانی را که به قول او «پژواک صدای دشمن شده‌اند»، اندک دانست.

او در تهدید خود گفت: «ای دانشجویان و جوانان به گوش باشید که ملت ایران پذیرای این حرکات و هتک حرمت‌ها و ارزش‌ها نخواهند بود.»

  Heavy rains lash Mozambique after Cyclone Kenneth; 4 dead

با گذشت بیش از ۴۰ روز از خیزش سراسری علیه جمهوری اسلامی، این خیزش انقلابی همچنان ادامه دارد و مقام‌های جمهوری اسلامی با وجود تلاش‌ها برای سرکوب اعتراضات، نتوانستند مانع تداوم آن شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان