اولین طوفان مهم فصل، سه شنبه این هفته به شمال کالیفرنیا می‌رسد

پیام جوان: به گزارش فاکس ۴۰، پس از پشت سر گذاشتن یک هالووین خشک، یک طوفان زمستانی، شمال کالیفرنیا را با بارش باران و برف تحت تاثیر قرار خواهد داد.

باران صبح سه‌شنبه به منطقه ساکرامنتو/سن خواکین می‌رسد و به سمت شرق، به سمت کوهپایه‌ها گسترش می‌یابد. پیش‌بینی می‌شود که پایدارترین باران بین اواخر صبح سه‌شنبه تا اوایل بعد از ظهر همان روز ببارد. احتمال بارش پراکنده در پشت جبهه اولیه تا چهارشنبه وجود دارد.

در حالی که پیش بینی می شود در دره‌ها تا یک چهارم اینچ باران ببارد، برخی از مناطق کوهپایه ممکن است تا دو اینچ بارش را ببینند.

بارش برف سیرا از بعد از ظهر سه شنبه در نزدیکی ارتفاع ۶۵۰۰ فوتی آغاز می شود و به تدریج تا نزدیک به ۳۵۰۰ فوت در صبح چهارشنبه کاهش می یابد.

سرویس آب و هوای ملی در ساکرامنتو بارش برف سه تا هشت اینچ در ارتفاع بالای ۵۰۰۰ فوتی و ۹ تا ۱۲ اینچ در ارتفاع بالای ۷۰۰۰ فوتی را پیش بینی می کند. برف با وزش باد شدید همراه خواهد بود که ممکن است دید رانندگان را مختل کند، بنابراین سفر دشوار خواهد بود و الزامات استفاده از تجهیزات رانندگی در برف ممکن است ضروری باشد.

کارشناسان برای روز چهارشنبه احتمال بارش باران پراکنده در طول روز را ۲۴ درصد پیش بینی می‌کنند. در این روز، بیشینه دمای هوا حدود ۶۰ درجه و کمینه شبانه حدود ۳۷ درجه خواهد بود.

  انتظار می‌رود طوفان‌های سان فرانسیسکو زباله‌ها را به ساحل اقیانوس و دیگر آبراه‌ها بیاورند

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان