• Home
  • >
  • اقتصادی
  • >
  • بازار ارز در روز دوشنبه ۹ آبان ماه آرایش صعودی به خود گرفت

بازار ارز در روز دوشنبه ۹ آبان ماه آرایش صعودی به خود گرفت

پیام جوان: به گزارش اقتصادنیوز، قیمت دلار در بازار هرات امروز دوشنبه ۹ آبان ماه با گپ مثبت باز شد. اسکناس آمریکایی در بازار یاد شده صبح امروز ۷۰ تومان از قیمت بسته شده روز گذشته بالاتر بود و با ۳۲ هزار و ۶۴۰ تومان معامله شد.

قیمت دلار در بازار فوق در نیمه ظهر دوباره رشد کرد و به ۳۲ هزار و ۶۸۰ تومان رسید که در مقایسه با روز قبل ۱۱۰ تومان افزایش را نشان می‌دهد.

در سلیمانیه هم نرخ دلار سرنوشتی مشابه هرات را سپری کرد. قیمت دلار سلیمانیه امروز با ۳۲ هزار و ۲۰۰ تومان راهی بازار شد و در نیمه روز به ۳۲ هزار و ۴۰۰ تومان رسید. قیمت دلار سلیمانیه امروز تقریبا ۲۵۰ تومان بالاتر از نرخ دیروز معامله شد.

از سوی دیگر نرخ حواله درهم امروز به سمت مرز ۹ هزار و ۲۰۰ تومان حرکت کرد. قیمت درهم امروز ۹ هزار و ۱۷۰ تومان بود. نرخ برابری درهم به دلار امروز از قله تاریخی دلار بالاتر رفت و رکورد جدید را ثبت کرد.نرخ برابری درهم به دلار امروز ۳۳ هزار و ۶۸۱ تومان بود.

بازار ارز تهران هم امروز تحت تاثیر عوامل یاد شده قرار گرفت و فشار خریداران به بازار زیاد شد. نرخ دلار در تهران امروز وارد کانال ۳۳ هزار تومان شد و تا ۳۳ هزار و ۱۵۰ تومان بالا رفت . البته عده ای از معامله گران مدعی بودند که نرخ دلار به سطح ۳۳ هزارو ۳۰۰ تومان هم رسیده است.

عده ای از معامله گران می گفتند در صورتی که بازارساز با قدرت نرخ ارز را کنترل نکند ممکن است دلار به قله جدید صعود کند. قیمت دلار دوشنبه ۱۱ مهر ماه ۱۴۰۱ به قله تاریخی خود رسید و تا محدوده ۳۳ هزار و ۵۰۰ تومان پیشروی کرده بود.

  ارزهای دیجیتالی برخلاف هشدار صندوق بین المللی پول به مسیر صعودی بازگشتند

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان