• Home
  • >
  • اخبار کالیفرنیا
  • >
  • ممنوعیت ارائه ظروف پلاستیکی یکبار مصرف و بسته های چاشنی توسط رستوران‌ها در کنکورد

ممنوعیت ارائه ظروف پلاستیکی یکبار مصرف و بسته های چاشنی توسط رستوران‌ها در کنکورد

پیام جوان: به گزارش کرون ۴، مقامات شهر کنکورد این هفته به قانونی رای دادند که رستوران ها را از ارائه ظروف پلاستیکی یکبار مصرف و بسته های چاشنی منع می‌کند، مگر اینکه مشتریان درخواست دریافت این اقلام را کنند.

شورای شهر کنکورد به اتفاق آرا در جلسه روز سه‌شنبه خود این فرمان را تصویب کرد تا قوانین شهر را با لایحه ۱۲۷۶ مجمع سال ۲۰۲۱ که توسط مجلس قانونگذاری ایالت تصویب شده و توسط فرماندار امضا شده است مطابقت دهد. دولت های محلی موظفند اجرای این قانون را در سال جاری آغاز کنند.

رستوران‌هایی که این مقررات را نقض می‌کنند، در مرتبه‌ی اول و دوم هشدار داده می‌شوند. تخلفات بعدی با جریمه ۲۵ دلاری در روز تا سقف سالانه ۳۰۰ دلار مجازات خواهد شد.

مقامات شهر قبلاً با اتاق بازرگانی Greater Concord برای آموزش صاحبان مشاغل در تلاش برای جلوگیری از جریمه های مالی ارتباط برقرار کرده اند.

پلتفرم های تحویل شخص ثالث مانند Doordash و GrubHub نیز باید گزینه درخواست لوازم جانبی غذای یکبار مصرف را به عنوان بخشی از سفارش غذا اضافه کنند. هدف از این قانون، کاهش هزینه‌های رستوران‌ها و همچنین کاهش میزان زباله‌های تولید شده توسط مشتریانی است که لوازم غذایی یکبار مصرف را که به آن‌ها نیاز ندارند دور می‌اندازند.

این فرمان از ۸ دسامبر اجرایی خواهد شد.

  برنده بلیط بخت آزمایی مگا میلیونز در East Bay ۳۲۷ هزار دلار برنده شد

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان