• Home
  • >
  • اقتصادی
  • >
  • بیت‌کوین در سال‌های ۲۰۲۲ و ۲۰۲۳ چه ارزشی خواهد داشت؟

بیت‌کوین در سال‌های ۲۰۲۲ و ۲۰۲۳ چه ارزشی خواهد داشت؟

پیام جوان: پیش بینی قیمت ارزهای دیجیتال غیرممکن است و پیش بینی‌ها به معنای واقعی کلمه هر روز تغییر می‌کنند. در ادامه دیدگاه تحلیلی چند سایت را از بیت‌کوین بررسی می‌کنیم.

در ۲۷ اکتبر، وبلاگ Changely پیش بینی می‌کند که بیت‌کوین می‌تواند سال ۲۰۲۲ را تقریباً با قیمت۲۲.۲۵۰ دلار به پایان برساند. پیش‌بینی این پلتفرم از قیمت این رمزارز در کوتاه‌مدت کمی خوش‌بینانه‌تر است، به طوری که تا پایان سال جاری احتمالاً ۱۱ درصد افزایش و به محدوده ۲۲.۹۵۸ دلار نیز برسد. برای سال ۲۰۲۳، Changelly پیش بینی می‌کند که قیمت بیت‌کوین به چیزی بین ۲۹.۸۷۰ تا ۳۷.۸۳۵ دلار خواهد رسید. این پلتفرم همچنین یک پیش بینی محافظه کارانه‌تر اما همچنان مثبت برای پایان سال ۲۰۲۳ ارائه می‌دهد که قیمت بیت‌کوین را در انتهای سال ۲۵.۸۵۱ دلار می‌بیند.

ایان بالینا (Ian Balina)، بنیانگذار شرکت تحقیقاتی کریپتویی Token Metrics، بیت‌کوین را به دلیل بدبینی عمومی سرمایه گذاران نسبت به دارایی‌های ریسکی، در سال ۲۰۲۳ هم در یک چرخه نزولی می‌بیند، اما او همچنین مزایای توسعه وب ۳، یک اینترنت جدید مبتنی بر بلاکچین را می‌بیند. همانطور که گفته شد، بیت‌کوین یک ارز دیجیتال قدیمی است که می‌تواند در طولانی مدت به رمزارزهای حوزه وب ۳ مانند چین‌لینک و پولکادات برتری دهد.

استفاده‌های عملی‌تر از بیت‌کوین و ارزهای دیجیتال به صورت آنلاین در دسترس هستند. هنگامی که تجارت تنها کاری نیست که می‌توانید در این صنعت انجام دهید و به جز برخی از گزینه‌های خرید آن‌ها، فعالیت‌های دیگری وجود دارند، ارزش این دارایی‌های جدید می‌تواند به همین دلایل تقویت شود.

  مذاکرات مزد: دولت به دنبال افزایش حقوق بر اساس "تورم انتظاری" است

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان