• Home
  • >
  • اقتصادی
  • >
  • ریزش ۲۶ هزار و ۲۲ واحدی بورس تهران در روز چهارشنبه ۴ آبان

ریزش ۲۶ هزار و ۲۲ واحدی بورس تهران در روز چهارشنبه ۴ آبان

پیام جوان: به گزارش اقتصادنیوز، در معاملات روز چهارشنبه چهارم آبان ماه، شاخص کل بورس پایتخت نسبت به روز کاری قبل ۲۶ هزار و ۲۲ واحد ریزش کرد و به رقم یک میلیون و ۲۴۱ هزار و ۳۸ واحد رسید.

شاخص هم وزن بورس با افت ۸ هزار و ۳۱۰ واحدی در سطح ۳۶۱ هزار و ۳۵۷ واحدی ایستاد.همچنین شاخص کل فرابورس (آیفکس) ۲۷۷ واحد پائین آمد و در سطح ۱۷ هزار و ۲۱۰ واحد قرار گرفت.

در معاملات چهارشنبه ۲۳ نماد صف خرید داشتند و ۱۸۶ نماد با صف فروش مواجه بودند. مجموع ارزش صف‌های خرید با افت ۵۷ درصدی به ۴۶ میلیارد تومان رسید و مجموع ارزش صف‌های فروش ۷۴ درصد افزایش یافت و ۳۰۱ میلیارد تومان بود.

در پایان معاملات امروز ارزش صف‌های فروش پایانی بازار ۱۳۱ میلیون تومان بود و ارزش صف‌های خرید نیز در رقم ۱۸ میلیارد تومان ایستاد.

در پایان معاملات نماد خموتور (شرکت موتورسازان تراکتورسازی ایران) با صف‌ خرید ۹ میلیارد تومانی در صدر جدول تقاضای پایانی بازار قرار گرفت. پس از خموتور، نمادهای وتعاون (شرکت بیمه تعاون) و ثرود (شرکت سرمایه گذاری مسکن زاینده رود) بیشترین صف خرید را داشتند.

بیشترین صف فروش بازار در پایان معاملات به نماد غدشت تعلق داشت که ارزش آن ۲۱ میلیارد تومان بود. پس از غدشت، نمادهای دی، رمپنا، خوساز و فمراد صف فروش داشتند.

  افت بازار رمزارزها نسبت به روز گذشته

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان