سه شوک صعودی به بازار ارز تهران

پیام جوان: به گزارش اقتصادنیوز، بازار دلار هرات در چهارمین روز هفته جاری با گپ مثبت بازار شد. نرخ دلار هرات امروز ۸۰ تومان از قیمت بسته شده دیروز بالاتر بود.

۳ شوک صعودی به بازار ارز تهران
قیمت دلار هرات در آغاز معاملات امروز ۳۲ هزار و ۴۸۰ تومان بود و در نیمه روز بر روی ۳۲ هزار و ۶۰۰ تومان قرار گرفت. این قیمت در مقایسه با عصر دیروز ۲۰۰ تومان رشد را نشان می دهد. در سلیمانیه هم بازیگران ارزی توانستند کانال ۳۳ هزار تومان را فتح کنند.

نرخ حواله درهم جهش صعودی را ثبت کرد
از سوی دیگر نرخ حواله درهم امروز جهش صعودی را ثبت کرد. قیمت درهم امروز تا نزدیک ۹ هزار و ۱۰۰ تومان بالا رفت. نرخ برابری درهم به دلار ۳۳ هزار و ۳۸۷ تومان بدست امد که نسبت به قیمت نقدی نزدیک به ۶۰۰ تومان فاصله دارد. از نظر برخی از معامله گران فاصله مذکور ممکن است بر روی انتظارات صعودی معامله گران دلار اثر بگذارد با این حال باید دید هراس از مداخله ارزی بازاساز در بین معامله گران کم رنگ خوهد شد یا خیر.

۳ شوک صعودی یاد شده به قیمت دلار تهران موجب شد بازیگران ارزی در بازار ارز به پا خیزند و بار دیگر به سمت مرز ۳۲ هزار و ۸۰۰ توما حرکت کنند. با این حال رفتار دلار در چند وقت گذشته حکایت از نوسان دلار ۳۲ هزار و ۶۰۰ تا ۳۲ هزار و ۸۰۰ تومان دارد و بازیگران ارزی در دهه دوم و سوم مهر ماه نتوانسته اند دلار را بالای مرز ۳۲ هزار و ۸۰۰ تومان برسانند.قیمت دلار تهران در نیمه روز به ۳۲ هزار و ۸۵۰ تومان رسید .

  قیمت دلار در هفته گذشته، رکورد سال جاری را ارتقا داد

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان