این شهر کالیفرنیا بیشترین کاهش قیمت مسکن را داشته است

پیام جوان: به گزارش فاکس ۴۰، طبق مطالعه Realtor.com، خانه‌ها در کالیفرنیا گران هستند، اما یک شهر در این ایالت، شاهد کاهش قابل توجه قیمت خانه است.

وب سایت فهرست املاک و مستغلات مطالعه ای را منتشر کرد که در آن به جزئیات مربوط به کاهش قیمت خانه ها پس از مشاهده قیمت های بالا در ماه ژوئن توسط خریداران بالقوه پرداخت. این مطالعه ۱۰۰ منطقه شهری در سراسر کشور را مورد تجزیه و تحلیل قرار داد تا ببیند قیمت ها در کجا بیشترین کاهش را داشته است.

در این بررسی، درصد تغییری که بازار مسکن یک شهر از ژوئن تجربه کرد، رتبه آن را تعیین کرد.

استاکتون، واقع در شهرستان سن حواکین در شمال کالیفرنیا، به عنوان هشتمین شهری که کاهش قابل توجه قیمت مسکن را تجربه کرده است، رتبه بندی شد. بر اساس این وب سایت، متوسط ​​قیمت خانه در استاکتون ۵۸۱,۷۲۵ ​​دلار است که ۷٫۷ درصد نسبت به قیمت خانه در ژوئن کاهش یافته است.

این مطالعه نشان داد که بسیاری از خریداران خانه از کالیفرنیا، به ویژه در سن فرنسیسکو، خانه‌های خود را در طول همه گیری فروختند و از آن پول برای املاک ارزان تر در مناطق همسایه استفاده کردند. هجوم مردم به مناطق اطراف باعث شد که قیمت مسکن به میزان قابل توجهی افزایش یابد.

اکنون، تورم بالا و بی سابقه منجر به نرخ های بالاتر وام مسکن شده است که تعداد خریدارانی را که می توانند واجد شرایط دریافت وام مسکن باشند، کاهش داده است. این مطالعه همچنین گفت که این امر قیمت خانه هایی را که هنوز در بازار هستند کاهش داده است.

  زمین لرزه ۲.۸ ریشتری در South Bay

آدریان روزاس، یک مشاور املاک با HomeSmart PV & Associates در استاکتون، به Realtor.com گفت که فروش خانه ۴۰۰۰۰۰ دلاری به دلیل این روند دو بار کاهش یافت. پس از کاهش ۱۰۰۰۰ دلاری در ابتدا، فروشندگان ۲۰۰۰۰ دلار اضافی نیز برای جذاب‌تر جلوه دادن قیمت برای خریداران بالقوه کم کردند.

آستین، تگزاس به عنوان شهر شماره یک با کاهش قیمت مسکن رتبه بندی شد. میانگین قیمت خانه در این شهر ۵۵۸۲۷۵ دلار است که ۱۰٫۳ درصد کمتر از قیمت آن در ماه ژوئن است.

فینیکس، آریزونا در رتبه دوم فهرست قرار گرفت.

Spokane ، واشنگتن در این مطالعه رتبه ۱۰ را کسب کرد. میانگین قیمت خانه در این منطقه ۴۴۹۹۰۰ دلار است.

این منطقه از ژوئن ۷٫۴ درصد کاهش قیمت داشته است.

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان