هشدار ۲۴ ساعته گروه هکری بلک‌ریوارد به جمهوری اسلامی

پیام جوان: به گزارش ایران اینترنشنال، گروه هکری «بلک‌ریوارد» از حمله سایبری به سامانه داخلی ایمیل‌های شرکت تولید و توسعه انرژی اتمی ایران خبر داد و به جمهوری اسلامی هشدار داد در صورتیکه طی ۲۴ ساعت به خواست معترضان تسلیم نشود، این اسناد را منتشر خواهد کرد.

بلک‌ریوارد در بیانیه‌ای نوشت: مقام‌های جمهوری اسلامی تنها ۲۴ ساعت فرصت دارند تمام زندانیان سیاسی، عقیدتی و بازداشت‌شدگان اعتراضات را آزاد کنند، در غیر این صورت اسنادی را منتشر خواهد کرد که «مقامات جمهوری اسلامی به‌خوبی می‌دانند که چه تاثیری در پروژه هسته‌ای‌ شلخته‌شان خواهد داشت.»

این گروه هکری افزود: «۲۴ ساعت جمهوری اسلامی، از زمان انتشار متن ما در توییتر فیلتر شده توسط خودشان، به‌صورت رسمی شروع خواهد شد.»

بلک‌ریوارد تاکید کرد: «علاجی در کار نیست، به‌جز آزادی زندانیان و توقف سرکوب‌ها و تسلیم شدن در مقابل خواسته‌های مردم، یعنی پایان جمهوری اسلامی.»

فرصت ۲۴ ساعته بلک‌ریوارد برای جمهوری اسلامی با فراخوان معترضان ایران برای خیزش سراسری در شهرهای ایران و جهان در روز شنبه همزمان شده است.

گروه هکری «بلک ریوارد» هفته گذشته نیز اعلام کرد ایمیل مدیران و کارمندان شبکه پرس تی‌وی متعلق به صدا و سیمای جمهوری اسلامی را هک کرده است.

این گروه با ارسال ایمیل جمعی با اشاره به مبارزه مردم ایران برای دستیابی به حقوق اولیه خود و سرکوب حاکمیت، از روزنامه‌نگاران این شبکه خواست «صدای مردم» باشند.

از زمان آغاز خیزش سراسری مردم ایران، گروه‌های هکری مختلفی نهادهای جمهوری اسلامی را هدف حمله‌های سایبری خود قرار داده‌اند.

در شب شنبه ۱۶ مهر ماه، گروه «عدالت علی» اخبار ساعت ۹ شب صدا و سیمای جمهوری اسلامی را هک کرد و بر صفحه تلویزیون سراسری تصویر چهار دختر کشته شده همراه با شعار زن زندگی آزادی به نمایش درآمد.

  US-China trade talks end with no deal, but Trump puts faith in 'strong' relationship with Xi

این حمله سایبری در یکی از پربیننده‌ترین بخش‌های خبری و در حالی که گزیده‌ای از سخنرانی علی خامنه‌ای پخش می‌شد، صورت گرفت.

گروه سایبری انانیموس نیز با فرستادن پارازیت روی شبکه‌های صدا و سیما، پخش کانال‌های سراسری را در برخی شهرستان‌ها و روستاهای کوچک ایران با قطع همراه کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان