• Home
  • >
  • اخبار کالیفرنیا
  • >
  • ساخت یک توالت عمومی در سن فرنسیسکو که ۱٫۷ میلیون دلار هزینه دارد و تا سال ۲۰۲۵ تکمیل نخواهد شد

ساخت یک توالت عمومی در سن فرنسیسکو که ۱٫۷ میلیون دلار هزینه دارد و تا سال ۲۰۲۵ تکمیل نخواهد شد

پیام جوان: به گزارش کی تی وی یو، مقامات محلی قرار بود روز چهارشنبه در میدان نوئه‌ولی در سن فرنسیسکو گرد هم آیند تا آخرین پروژه‌ی خود را افتتاح کنند: یک توالت عمومی که هزینه ساخت آن ۱٫۷ میلیون دلار است و تا سال ۲۰۲۵ تکمیل نخواهد شد.

اما این مراسم پس از آن لغو شد که یک ستون نویس در سن فرنسیسکو کرونیکل جزئیات “محصور کننده” و “دیوانه کننده” پروژه را برجسته کرد.

مت هانی عضو مجلس کالیفرنیا گفت که قیمت اجرای این پروژه را “غیر قابل توضیح” می داند.

هانی به سن فرنسیسکو کرونیکل گفت: «وقتی Rec and Park برای اولین بار این رقم را به ما گفت، به نظر من به شکل غیر قابل باوری بالا بود .

“خوشحالم که نوئه‌ولی در مقطعی صاحب دستشویی عمومی خواهد داشت، اما نباید ساخت آن اینقدر هزینه داشته باشد و نباید اینقدر طول بکشد،  من از این بابت عصبانی هستم… این چیزی نیست که بخواهم آن را جشن بگیرم.”

سخنگوی دپارتمان تفریحات و پارک‌های سن فرنسیسکو به فاکس نیوز دیجیتال گفت که هزینه‌های بالا به دلیل «تقاضای سنگین و هزینه‌های غیرقابل پیش‌بینی تحمیل‌شده توسط PG&E» است، همچنین هزینه‌های استخدام کارگران و ساخت و ساز که در دو سال گذشته ۲۰ تا ۳۰ درصد افزایش یافته است.

این سخنگو گفت: “مهم است که توجه داشته باشیم که پروژه های عمومی و برآورد هزینه کلی آنها فقط منعکس کننده قیمت سازه ها نیست.” “برآوردها شامل هزینه های برنامه ریزی، نقشه کشی، مجوزها، بررسی ها، اطلاع رسانی عمومی و مدیریت ساخت و ساز هستند.”

به گفته دپارتمان پارک‌ها، تا زمانی که توالت واقعاً در سال ۲۰۲۵ تکمیل شود، هزینه آن می‌تواند کمتر از قیمت ۱٫۷ میلیون دلار اعلام شده باشد، که در آن زمان باقیمانده بودجه صرف نگهداری و ارتقاء آن خواهد شد.

  زمین لرزه اولیه 2.6 ریشتری North Bay را لرزاند

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان