• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • تیم داوری چهار نفره زنان، قضاوت بازی انگلیس و آندورا در مسابقات انتخابی جام جهانی را برعهده گرفتند

تیم داوری چهار نفره زنان، قضاوت بازی انگلیس و آندورا در مسابقات انتخابی جام جهانی را برعهده گرفتند

پیام جوان: ‌به گزارش ورزش سه، دو تیم انگلیس و آندورا روز شنبه در چارچوب مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به مصاف یکدیگر خواهند رفت. کاترینا منزول به عنوان داور وسط این بازی انتخاب شده و مارینا استریلتسکا و اسویتلانا گروشکو، دو کمک داور اوکراینی، او را در این بازی همراهی خواهند کرد. استفانی فراپار از فرانسه نیز به عنوان کمک داور ویدیویی در این بازی حضور خواهد داشت.

این اتفاقی تاریخی به حساب می‌آید چرا که اولین بار است که قضاوت یکی از دیدارهای تیم ملی مردان بزرگسال انگلیس برعهده یک داور زن قرار دارد.

با این حال منزول پیش از این سابقه قضاوت در دیدارهای مردان در سطح بین المللی را دارد و عضوی از تیم داوری تمام زنانه‌ای بوده که برای اولین بار داوری سن مارینو و جبل الطارق را در مسابقات لیگ ملت‌های اروپا در نوامبر ۲۰۲۰ برعهده گرفت.

او همچنین سابقه سوت زدن در جام‌های جهانی و جام ملت‌های اروپای زنان را در کارنامه دارد. این در حالی است که فراپار نیز در لیگ قهرمانان برای مردان داوری کرده و در مسابقات انتخابی جام جهانی نیز حضور داشته است.

انگلیس و آندورا در حالی روز شنبه روبروی یکدیگر قرار خواهند گرفت که انگلیس با ۱۶ امتیاز از شش بازی در صدر جدول رده‌بندی گروه آی قرار دارد و آندورا از همین تعداد بازی تنها سه امتیاز به دست آورده و در رده پنجم ایستاده است. تنها سن مارینو از این تیم پایین‌تر قرار دارد که تا به حال موفق به کسب هیچ امتیازی در این گروه نشده است.

  تیم ملی بسکتبال آمریکا در مقابل تیم ملی فرانسه با نتیجه 83 به 76 مغلوب شد

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان