• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • وضعیت مبهم فیلیپ کوتینیو و اسکار مینگسا در تیم بارسا

وضعیت مبهم فیلیپ کوتینیو و اسکار مینگسا در تیم بارسا

پیام جوان: به گزارش ورزش سه، بارسلونا یکشنبه بعد در نوکمپ میزبان ختافه است و برای این بازی نیاز به کسب سه امتیاز دارد. حضور دو بازیکن این تیم یعنی فیلیپ کوتینیو و اسکار مینگسا برای این بازی همچنان در هاله ای از ابهام قرار دارد.

کوتینیو که نیم فصل دوم فصل گذشته را به دلیل مصدومیت از دست داد، مدتی است کاملا ریکاوری کرده و در حالی که شایعات جدایی اش نیز به گوش می رسد، احتمالا ماندنی خواهد بود. نام کوتینیو در فهرست لالیگایی بارسلونا ثبت شده ولی هنوز به او شماره پیراهن تعلق نگرفته است.

کوتینیو سال گذشته ۱۴ می پوشید ولی این شماره به ری میناج مهاجم آلبانیایی رسیده است. در بارسا فعلا شماره های ۱۰ و ۲۵ در دسترس هستند ولی بعید است کوتینیو مسئولیت شماره سابق لیونل مسی را بپذیرد و شماره ۲۵ نیز معمولا به دروازه بان سوم می رسد. کوتینیو منتظر قطعی شدن جدایی میرالم پیانیچ است تا شماره ۸ را به تن کند اما بعید است پیانیچ تا روز یکشنبه از بارسا جدا شود. همچنین هنوز این شانس وجود دارد تا شماره ۱۴ به کوتینیو برسد چون میناج در دو بازی قبلی بارسا به میدان نرفت.

مورد دوم به اسکار مینگسا مربوط است. قرار بود نام او به فهرست تیم اول اضافه شود ولی هنوز جزو بازیکنان تیم دوم باشگاه است. او که با اسپانیا در المپیک توکیو حضور داشت، با بارسلونا در روزهای اخیر تمرین کرده و عجیب اینکه هنوز نام او در فهرست لالیگایی بارسا ثبت نشده و مورد او مشابه سرخیو آگوئرو است. مینگسا هنوز نه شماره پیراهن دارد و نه حتی نامش به ثبت رسیده و بعید است برابر ختافه در لیست رونالد کومان جایی داشته باشد. فصل گذشته او بازی های تقریبا خوبی را برای بارسا انجام داد.

  روبرتو فیرمینو، زوج جدید روبرت لواندوفسکی در بارسا

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان