ساکنان اخراج شده از کمپ بی خانمان‌های اوکلند به دنبال کمک هستند

پیام جوان: به گزارش کرون ۴، ساکنانی که از بزرگترین اردوگاه بی خانمان‌های اوکلند بیرون رانده شده‌اند، ناامید برای یافتن مکانی برای زندگی، با رهبران شهر صحبت می‌کنند. ساکنان بی‌خانمان اردوگاه وود استریت، پیش از تشکیل جلسه شورای شهر، پیام خود را به شهرداری رساندند.

با پایان یافتن زمان و کاهش گزینه‌ها، افرادی که مجبور به ترک اردوگاه بی‌خانمان‌های وود استریت در اوکلند شده‌اند، از شورای شهر می‌خواهند که وارد عمل شده و به آنها کمک کند.

روند بیرون راندن افراد در اوایل این ماه آغاز شد و کسانی که در برخی موارد سال‌ها در آنجا زندگی می‌کردند مجبور شدند به دنبال سرپناهی در جای دیگری در شهر باشند.

در جلسه روز سه شنبه شورا، مسئولان شهر راه حل های بالقوه کوتاه مدت و بلندمدت را برای حل این مشکل، مورد بحث و بررسی قرار دادند. از جمله پذیرش میلیون ها دلار پول دولتی برای تامین مالی ساخت مسکن موقت در محل.

در این بین، کارول فایف، عضو شورا، انتقال ساکنان آواره بزرگترین اردوگاه بی خانمان های شهر را به پایگاه قدیمی ارتش اوکلند معروف به دروازه شمالی پیشنهاد داده است که با مخالفت سایر رهبران شهر به دلیل وجود مواد سمی و محدودیت های فدرال در استفاده از زمین مواجه شده است.

  حادثه رانندگی در محوطه Stanley Middle School

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان